A Lenovo már a pekingi olimpiára készül
A fentieken túl a Lenovo PC-megoldásainak köszönhetően Torinóban:
- A Lenovo a három olimpiai faluban összesen hat, sportolóknak épült internetterme lehetővé tette, hogy a sportolók, edzőik és a személyzet a játékok ideje alatt is tarthassa a kapcsolatot családjával, barátaival. A téli olimpia ideje alatt közel 1800 sportoló látogatta naponta ezeket a létesítményeket, elsősorban e-mailezés és internetezés céljából.
- A csarnokok emellett otthont adtak különféle, a sportolóknak szervezett kulturális és közösségi eseményeknek is, például egy kínai lampionfesztiválnak, Valentin-napi összejövetelnek vagy olasz karneválnak. A Lenovo a “Right to Play" szervezettel együttműködésben, amely olimpikonok, paralimpikonok és más profi sportolók részvételével tevékenykedik a világ elmaradottabb régióiban élő gyermekekért, egy jótékonysági rendezvényt is szervezett.
- Néhány, a torinói téli olimpiával kapcsolatos egyéb szervezet, mint például az NBC, a VISA, a Bank of America és az Egyesült Államok Olimpiai Bizottsága is a Lenovo számítógépes felszereléseit használta a játékok alatt. Ezeken kívül a Lenovo infrastruktúrájának segítségével látták vendégül a sportolók családját és barátait a különlegesen kialakított internettermekben, ezzel bonyolították le a több mint 415 órás tévéközvetítést az öt különböző tévétársaság részére, ezzel oldották meg a versenyeket érintő információk tárolását és az azokhoz való hozzáférés biztosítását napról napra, valamint ez támogatta az olimpiai játékokkal kapcsolatos videojáték-verseny döntőjét is.
- Közel 400 partner érkezett a világ számos országából azért, hogy a színfalak mögé pillantva láthassa a Lenovo technológiáját működés közben.
- Az új globális reklámkampány, amelyet azért indítottak, hogy kiegészítse a torinói játékokkal kapcsolatos Lenovo-tevékenységeket, több mint 1 milliárd emberhez jutott el világszerte csak az NBC tévécsatornán keresztül. Az új "ThinkPad Unleashed" kampányt, amely az NBC-n a nyitóünnepség alatt ment, több mint 27 millióan látták szerte a világon.
A Lenovo a 2006 március 10-19. között Torinóban megrendezendő Paralimpiai Játékokat is támogatja, technológiával és szakértőkkel egyaránt. Az IT-infrastruktúra mellett a Lenovo négy internetcsarnokot is üzemeltetni fog a torinói és sestriere-i helyszíneken.
A Lenovo már megkezdte a közös munkát a pekingi szervezőbizottsággal, hogy a 2008-as pekingi játékokhoz szükséges infrastrukturális igényeket felmérjék, valamint asztali és hordozható számítógépekkel támogatta a szervezőbizottság tagjait, ezzel is segítve napi munkájukat.
Kapcsolódó cikkek
- Új ultrahordozható notebookok a Lenovo-tól
- Új notebookok a 2 éves Lenovótól
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- Lenovo ThinkPad noteszgépek Intel Santa Rosa platformon
- Közös Microsoft-Lenovo kutatólaboratórium Kínában
- Új fogyasztói üzletággal erősít a Lenovo
- A Lenovo a leginkább környezetbarát gyártó
- A Sanyo osztozik a Lenovo-val az akku-visszahívás költségein
- 200 ezer Thinkpad akkut hívnak vissza
- Forma 1: Az AT&T Williams fő szponzora a Lenovo lesz
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: