Új személyazonosság-kezelési megoldás a CA-tól
„A nagyvállalati ügyfelek olyan biztonságos SSO-megoldást igényelnek, amely a futtató környezettől függetlenül az összes üzleti alkalmazást képes lefedni” – nyilatkozta Phil Schacter, a Burton Group alelnöke és csoportszintű szolgáltatási igazgatója. „A CA komoly előrelépést tett az átfogó és jól auditálható személyazonosság-kezelési és hozzáférés-szabályozási szemléletre épülő, integrált SSO megvalósítása felé. Az SSO-megoldásoknál erősebb jelszó-szabályokat lehet alkalmazni, rugalmasságuk pedig azt is lehetővé teszi, hogy a meglévő alkalmazások megváltoztatása nélkül, szakaszosan vezessék be a környezetben a többtényezős hitelesítési rendszert.”
A CA SiteMinder központosított biztonsági infrastruktúrát nyújt a belső és külső webhelyek felhasználói hitelesítésének és elérésének kezelésére. A CA Single Sign-On pedig a régebbi alkalmazások, adatbázisok, valamint a kliens-szerver programok biztonságos végfelhasználói elérését egyszerűsíti. A két termék integrációja révén az ügyfelek:
nagymértékben egyszerűsíthetik napi számítástechnikai feladataikat a két megoldás valamelyikével védett erőforrások közötti zavartalan hitelesítésnek köszönhetően,
a hitelesítési konstrukciók kombinációját alkalmazhatják: a kényesebb alkalmazásoknál szükség esetén ismételt, erősebb hitelesítést követelhetnek meg.
Az integráció összhangban áll a CA stratégiai termékfejlesztési ütemtervével. Ennek célja egy olyan komplett, integrált és nyílt személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozó (IAM) architektúra kiépítése, amelyre támaszkodva az IT-szervezetek hatékonyabban védhetik egyre bonyolultabb környezetüket, és meg tudnak birkózni a külső és belső végfelhasználók bővülő számával. A megoldás emellett támogatja a CA jövőképét is, amely a nagyvállalati környezetre jellemző heterogén IT-erőforrások kezelésnek egységesítését és egyszerűsítését irányozza elő.
„Az egyszeri bejelentkezés több platformra, szervezetre és az üzleti rendszerek több generációjára történő kiterjesztése óriási értéket jelent mind a végfelhasználók, mind pedig a biztonsági adminisztrátorok számára” – mutatott rá Bill Bartow, a CA személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozási megoldásokért felelős alelnöke. „Az SSO megoldások teljes körét lefedő megoldásával a CA egyedülállóan képes kielégíteni a napjaink nagyvállalatainál jelentkező, mind összetettebb szükségleteket.”
A CA SiteMinder és CA Single Sign-On termékek a CA Identity and Access Management (IAM) csomagjához tartoznak. A csomag elemei a személyazonosság-adminisztrációt, a felhasználói címtár (user directory) működését és a személyazonosság-föderációt, valamint a webszolgáltatások biztonságának megteremtését is támogatják. Az ágazat legteljesebb és legszorosabban integrált személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozó képességeit nyújtó CA IAM alkalmazáscsomaggal az ügyfelek biztonságosan felügyelhetik az IT-erőforrások széles körét – a mainframe, az osztott, az internetes és a mobil infrastruktúrákat is beleértve.
Kapcsolódó cikkek
- Honeywell-Novell személyazonosság-kezelési megoldás
- Alkalmatlanság miatt felfüggesztették a személyügyi rendszer pályázatot
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Központosított védelmet nyújt a CA új, host alapú rendszere
- Vistát, Office-t, Exchange-et támogató CA termékek
- Intelligens stadion az Arsenálnál
- Biometrikus rendszert tesztelnek a Heathrow-n
- Vásárlás ujjlenyomattal a Citibank szingapúri ügyfeleinek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.