Mérő László lett a Winsdom Zrt. kutatási igazgatója
A szakember tudományos kutatói és egyetemi oktatói múlttal és gazdasági, céges tapasztalatokkal egyaránt rendelkezik. Jelenleg is az ELTE Gazdaságpszichológiai Szakcsoportjának professzora. Eredetileg matematikus, majd a műszaki tudományok kandidátusa. Oktatott tárgyai többek között: emberi gondolkodás és döntés, gazdaságpszichológia, játékelmélet. A szélesebb közönség számára írt könyvei eddig összesen hét nyelven jelentek meg, a Mindenki másképp egyforma című könyve elnyerte "Az év tudományos könyve Németországban 1999-ben" egyik díjat. A gazdasági evolúcióról és gazdaságpszichológiáról írt könyve, Az élő pénz címen jelent meg 2004-ben.
A gazdasági életben a mostani, kutatási igazgatói pozíciót megelőzően a Phone2Play Számítástechnikai Fejlesztő Rt. ügyvezető igazgatójaként dolgozott. A cég társ-alapítójaként részt vett 11 mobil telefonos játék kifejlesztésében. Korábban az Androsoft Szoftverfejlesztő Rt. ügyvezető igazgatójaként a Rubik’s Game című játék CD kifejlesztésében tevékenykedett. Ezt megelőzően pedig az Intellrobot Számítástechnikai Kft. ügyvezetőjeként a Vérmérleg hardver-szoftver, illetve hét számítógépes játék kifejlesztését irányította.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hibaanalízis mesterséges intelligenciával
Evidenciának tűnik, hogy kifizetődőbb elvégezni a megelőző karbantartásokat, mint megvárni, amíg beüt a baj és le kell állítani az egész gyártósort. De honnan tudjuk, hogy pontosan hol és milyen karbantartásra van szükség? A választ a mesterséges intelligencia adhatja meg. A karbantartási és szerviztevékenységek valódi igényeknek megfelelő ütemezését célzó Siemens Predictive Service Analyzer megoldással akár 30 százalékkal is növelhető egy gyártóüzem rendelkezésre állása.
5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
Amíg a nemzetközi kereskedelem 19 százaléka zajlik jelenleg elektronikus csatornákon, addig ez az arány hazánkban csak 10% körül van, így a piaci szereplők számára jelentős potenciál van a fejlődésre. - hangsúlyozta Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország vezérigazgatója a hazai webshopok számára könnyedén elérhető határon túli piacok nyújtotta lehetőségekről tartott nyitó előadásában az idén második alkalommal megrendezésre kerülő Future Trade konferencián.
Ezentúl a KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra
A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.