Célkeresztben az információ

forrás Prim Online, 2006. május 9. 12:51
Az Open Gates Hungary Kft. és az IBA Magyarország Kft. által útjára indított Üzleti hírszerzés konferenciasorozat keretében 2006. május 29-30-án a soproni Fagus Hotelben kerül megrendezésre a "Marketing és kommunikáció a versenypiaci hírszerzés fényében" című szakmai esemény, amely a vállalatok döntéshozóit, ezúttal a felső-, kereskedelmi és marketingvezetőket célozza meg.
Az előadások rámutatnak arra, hogy különösen olyan piacokon nélkülözhetetlen a versenypiaci hírszerzés, ahol a versenytársak viszonylag azonos feltételekkel, azonos profillal fejtik ki tevékenységüket és célozzák meg a vásárlókat, vagy a piacra több külföldi tulajdonú, tőkeerős vállalat kerül, és erő pozíciójából igyekszik megszerezni a vevőket. A versenyképesség megőrzéséhez nélkülözhetetlenné válik a termékek tulajdonságaira vonatkozó információ, vagy az azt előállító társaságok kapacitásáról, terveiről, humán erőforrásáról keletkező adatok ismerete. Nem hagyható figyelmen kívül, ha az adott piacon szereplő versenytársak tulajdonosi körében, döntéshozó testületeiben olyan személycserék zajlanak, amelyek akár piaci változásokat is előrevetíthetnek, termékfejlesztésre vagy -átalakításra utalnak. A kérdés, hogy milyen forrásokból juthatunk hozzá legálisan az információkhoz, és hogyan válik az információhalmazból versenyelőnyt biztosító tudás.
Kulcsszavak: Open Gates-hu konferencia

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09