Média Hungary 2006: a digitalizáció jogi és üzleti kérdéseiről
Külön szekciókban lesz szó az új rádiós platformokról és formátumokról, a digitális üzleti modellekről, a média és a politika viszonyáról, a reklámértékesítések átalakulásáról, a médiaszabályozás aktuális kihívásairól, az igazságszolgáltatás és a média kapcsolatáról. A konferencia a kényszervállalkozások és a színlelt szerződések problémakörét és az ekho bevezetésének és alkalmazásának gyakorlati kérdéseit vizsgálja Tihanyi Ekho címmel az APEH, a Pénzügyminisztérium és a Foglalkozáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium szakembereinek részvételével.
A konferencián a reklám-, pr- és médiaügynökségek szakemberei, közvélemény-kutatók, a hazai és multinacionális cégek és intézmények kommunikációs szakembereivel, állami szereplőkkel, médiapolitikusokkal és elméleti szakemberekkel közösen elemzik a digitális médiára való áttérés kérdésköreit. Neves magyar és külföldi előadók bevonásával a tanácskozás alkalmával - többek között - szó lesz a médiatörvényről és más, a médiumokat érintő jogi szabályozóról, a hír- és egyéb műsorok készítéséről a gyorsan változó digitális világban. Az előadások és viták során a magyarországi televízió- és rádiótársaságok vezető szakértői, döntéshozói, jogi irodák munkatársai a szakmai szervezetek képviselői és a kábelcsatornák üzemeltetői fejtik ki álláspontjukat.
Kapcsolódó cikkek
- A média jövője - IT-szemmel
- Média Hungary 2006: az új médiatörvény-tervezetről és az ekhóról
- Digitális robbanás - elkezdődött az idei Média Hungary
- Média Hungary 2006: a digitalizáció jogi és üzleti kérdéseiről
- Média Hungary 2006: Digitális robbanás - nyertesek és áldozatok
- Neves külföldi előadók és már több mint 600 regisztrált a Média Hungary-n
- Média Hungary 2005: A digitális forradalom újrafogalmazza a közszolgálatiságot?
- Média Hungary 2004
- Az informatikai és az internetes szakma csúcstalálkozója
- Konferencia az internet-felhasználóknak
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: