BT: Tíz egymást követő negyedévben nőtt a bevétel
Bevétel 4864 millió font, 3%-os növekedés
Új szolgáltatásokból származó bevétel 1641 millió font, 18%-os növekedés, az összes bevétel 34%-át képviseli;
Különleges tételek és távozók előtti EBITDA 1386 millió font, 2%-os növekedés;
Adózás, különleges tételek és távozók előtti nyereség 639 millió font, 24%-os növekedés;
Különleges tételek és távozók előtti, egy részvényre jutó osztalék 5,8 penny, 26%-os növekedés;
A BT Retail (kiskereskedelmi üzletág) részesedése a szélessávú hálózat bővüléséből 30%;
Szélessávú felhasználók száma 2006. június 30-án 8,7 millió.
Ben Verwaayen, vezérigazgató így kommentálta az első negyedév eredményeit:
„A pénzügyi év kezdésére ez minden tekintetben egy erős, a korábbi negyedévekben látott lendületű teljesítmény. A bevétel tíz egymást követő negyedévben nőtt. Az EBITDA 2%-al nőtt, ami előrelépés az előző negyedévben elért növekedési rátához képest, az egy részvényre jutó osztalék pedig 26%-al nőtt, ez növekedésének tizenhetedik egymást követő negyedéve.”
„Nemzetközi üzleti tevékenységünk markánsan bővül, ebben a negyedévben több mint 200 új ügyfelet szereztünk Nagy-Britannián kívül.”
„Első negyedéves eredményeink megerősítik bizalmunkat, hogy ebben az évben képesek leszünk növelni bevételünket, az EBITDA-t és az egy részvényre jutó osztalékot.”
Kapcsolódó cikkek
- Jó évet zárt a British Telecom
- BT - KDDI közös vállalat
- Megveszi a Deutsche Telekom a British Telecom-ot?
- Az Unilever meghosszabbítja a BT outsourcing szerződését
- Csökkent a British Telecom adózott eredménye
- Cisco-díjak a BT-nek
- Erős negyedévet zárt a BT
- A BT a globális hálózati szolgáltatók mezőnyének első negyedében
- A BT kezeli a Fiat Csoport telekommunikációs igényeit
- Nemzetközi kinevezések a BT-nél
Minőségi mobilra vágyik a magyar, kedvezményes áron
A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó érték-arányú telefonokat részesíti előnyben, és kifejezetten keresik az akciókat. Most induló promóciójában a szolgáltató 0 forintért hazavihető HONOR X7a készülékkel támogatja, hogy a megbízható hálózat élményét ügyfelei megoszthassák egymással.
Robotkutya volt az idei biztonsági konferencia egyik sztárja
A magyar biztonsági piac legkomplexebb rendezvénye zajlott március 20 és 22 között Esztergomban. Egy tucat kiállító mellett közel 300 résztvevő látogatta meg a Magyar Biztonsági Fórum díjátadóval egybekötött konferenciáját. Az esemény egyik sztárja egyértelműen egy robotkutya volt, aki még egy valódi bombakereső kutyával is lelkesen pózolt.
Klímabarát kismegszakítókat dob piacra a Schneider Electric
A Schneider Electric piacra dobja első, újrahasznosított műanyagot tartalmazó kismegszakítóit a Resi9 termékcsalád részeként. Az új termékek több mint 50 százalékban újrahasznosított műanyagból készülnek, gyártásuk során pedig a korábbi modellekhez képest 14 százalékkal alacsonyabb a CO2-kibocsátás.
A HONOR X7a most 0 forintért elvihető a Yettel promóciójában
A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó érték-arányú telefonokat részesíti előnyben, és kifejezetten keresik az akciókat. Most induló promóciójában a szolgáltató 0 forintért hazavihető HONOR X7a készülékkel támogatja, hogy a megbízható hálózat élményét ügyfelei megoszthassák egymással.
Sok gyerek ül még késő este a tévé előtt
A gyerekek médiafogyasztása – és ezen belül a tévénézés – fontos szerepet tölt be a jövő generációjának formálásában. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából 2022 őszén készült elemzésből kiderül: bár a tévé évről évre egyre kevesebb gyereket ért el egy átlagos napon, a nézett idő mégsem csökkent. Minden 18 év alatti korosztálynál megfigyelhető egyfajta specializálódás. A kutatás szerint a középiskolások tévéznek a legkevesebbet, az óvodás és kisiskolás korú gyerekek viszont naponta 3 óránál is hosszabb ideig ülnek a tévékészülék előtt.