A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek

MTI Sajtóadatbank, 2006. augusztus 29. 11:39
A világ vezető netes keresőprogramját üzemeltető vállalkozás, az amerikai Google megállapodást kötött a világ vezető online értékesítő vállalkozásával, az eBay-vel, minek értelmében előbbi szállítja kizárólagos jelleggel az utóbbinak a hirdetési anyagokat, illetve - ugyancsak éveken át - közös hirdetési ajánlatokat dolgoznak ki.
A megállapodás az Egyesült Államokon kívüli reklámokra vonatkozik, ugyanis az eBay már kötött egy hasonló megállapodást a Google konkurens Yahoo vállalkozással, de az viszont kizárólag az Egyesült Államok-beli hirdetési tevékenységre vonatkozik.

A Google kínál majd az eBay-nek olyan lehetőséget, a click-to-call-t, amely az aukciós portálon vásárolni kívánó netező a Google  Talk és Kkype szolgáltatáson keresztül a hirdetési képből magával a hirdető kereskedővel léphet közvetlen telefoni kapcsolatba. Más kérdés, hogy ezért a hívásért a Google-nak fizetnie kell majd legalább 2, de esetleg 10 dollárnál nagyobb összeget is.


Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás