A Toshiba televíziógyárat létesít Lengyelországban
A beruházásról beszámoló Gazeta Wyborcza napilap szerint a Toshiba 2007-ben 3 millió LCD-képernyős televízió gyártását tervezi Európában. A japán konszern ilyen készülékeket eddig csak Nagy-Britanniában gyártott. Lengyelországban három éven belül félmillióra tervezik felfuttatni a termelést, hosszabb távon évi kétmillióra.
A Hitachi idén júliusban közölte, hogy két jelentős televízió-gyártási beruházás előkészületei folynak a Csehország észak-nyugati részén lévő Zatec ipari övezetében: a Hitachi 2,5 milliárd korona beruházással TV-készülékeket gyártó üzemet létesít, az IPS Alpha - amely a Hitachi, a Panasonic és a Toshiba szövetkezése - 2,6 milliárd korona beruházással LCD-képernyő-gyártást indít be ugyanott. (1 cseh korona=hozzávetőleg 10 forint)
A tervek szerint mindkét üzemben 2000-2000 főt fognak alkalmazni, miközben a térségben a legmagasabb a munkanélküliség Csehországban: júniusban 62 ezer munkanélkülit regisztráltak. A gyártás az idén indul, s 2007 Karácsonyára már megjelenhetnek az európai üzletekben a Csehországban előállított készülékek.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- A SHARP viszonteladókat keres Magyarországon
- 5 éven belül megháromszorozódik a HDTV-s háztartások száma
- A Samsung az első a tv-piacon
- Indulhat a Sony tv-beruházása Nyitrán - a Samsung is érdeklődik
- Különféle TFT-LCD technológiák a Samsungtól
- Tévéműsorokat is kínáló internet-csomag a Deutsche Telekom-tól
- A Hitachi televízió-összeszerelő üzemet létesít Csehországban
- A Sony televízió-gyárat létesít Szlovákiában
- A Samsung 100 millió dollárt ruház be Gödön
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony tovább gazdagítja az otthoni moziélményt
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.