T-Online Magyarország: új értékesítési vezérigazgató-helyettes és ügyfélkapcsolati igazgató
2006. szeptember 1-jétől Horváth János tölti be a T-Online Magyarország értékesítési vezérigazgató-helyettesi munkakörét. A szakember 1996-ban diplomázott a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketingkommunikáció szakán, ezt követően az IMC Graduate School of Business and Weatherhead School of Management nemzetközi MBA kurzusát végezte el. Jelenleg a University of Chicago Graduate School of Business Executive MBA programjának hallgatója. Miután két évet dolgozott a Price Waterhouse Budapest Kft-nél, a Citibank Rt-nél helyezkedett el, ahol az elmúlt nyolc évben különböző pozíciókat töltött be vállalati, kis- és középvállalati és lakossági szegmenseken, üzleti, marketing és értékesítési területeken. A pénzintézetnél töltött évei végén a lakossági értékesítési, majd lakossági hitelezési üzletágát vezetette, és ezt követően került a T-Online Magyarországhoz.
Szabadidejében szívesen teniszezik, úszik és ismerkedik a hazai, külföldi borok világával.
Magyar Gábor
Magyar Gábor, a T-Online Magyarország Zrt. új ügyfélkapcsolati igazgatója a Miskolci Egyetem gazdaság-tudományi kar marketingszakának elvégzését követően a bankszférában kezdett dolgozni marketingmenedzserként, majd árelemző, később termékmenedzseri munkakört látott el a Matáv Rt-nél. A T-Online Magyarországnál (illetve jogelődjeinél, a MatávNET Rt.-nél és az Axelero Rt.-nél) 2000 szeptemberétől tölt be különböző munkaköröket. Mielőtt felkérték volna az ügyfélkapcsolati igazgatóság vezetésére, a közgazdasági elemzési osztályt irányította. Számára az új megbízatással járó váltás új kihívást jelent, ám ügyfélérzékenysége, eredményorientáltsága, átfogó üzleti ismeretei, dinamizmusa, elemzőképessége és a termékfejlesztésben szerzett tapasztalatai nagyban segítik, hogy a feladatot ellássa.
Magyar Gábor a munkája mellett folyamatosan képezi magát: korábban az Egyesült Államokban tanult pénzügyi és vállalkozói ismereteket, majd hazánkban folytatott Ph.D tanulmányokat közgazdaságtanból.
Szabadidejében szeret kerékpározni, síelni, kirándulni és tájfutni. A 2009-es miskolci tájfutó világbajnokság egyik rendezője.
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- Online beszerzési aukció kórházi felszerelésre először Magyarországon
- Ismét T-Nagyi Program
- Növekvő sávszélesség a T-Online Magyarországnál
- Simó György kapta a Dale Carnegie & Associates Inc. Vezetői Minőség Díját
- T-Online Magyarország: tévézés, ahogy mi szeretnénk
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.