Sun bérszerverek az Interware Szerver Hotelben
A legutóbbi kutatások szerint, a szerver hoszting szolgáltatás előnyeit kamatoztató cégek köre folyamatosan bővül: a webtervező vállalkozások, az internet szolgáltatók, a médiavállalatok, a szoftverfejlesztők, a rendszerüzemeltetők, az online kereskedelmet folytatók, a portálok, valamint az online közösségek mellett megjelentek a pénzügyi és ingatlan szektor képviselői, a tanácsadó vállalatok és márkaképviseletek is. A piaci eloszlásra jellemző, hogy a szervereket üzemeltetők közel fele az IT piac szereplői közül kerül ki, míg a fennmaradó rész egyenletesen oszlik meg a többi szektor között. A gépek háromnegyede közepes méretű cégek, egynegyede pedig kis- és nagyvállalatok tulajdonában van. A piaci várakozásoknak megfelelően a hazai szerver hoszting piac markáns fejlődés előtt áll, mértéke ugyan visszafogottabb a korábbi évekhez képest, de a 20 százalékos növekedést stabilan produkálja. Ez a változás leginkább a már meglévő ügyfelek újabb és újabb szerverbeállításának, s nem az új ügyfelek számának kiugró mértékű növekedésének lesz köszönhető. A szerver hoszting piac vezető szereplőinek becslései szerint jelenleg közel 4000 szerver üzemel hoszting szolgáltatóknál, ebből az Interware Szerver Hotel-ben 2400 hosztol.
Kapcsolódó cikkek
- Környezetbarát vékonykliens rendszer a Fővárosi Bíróságon
- HP bérszerver-megoldások az Interware kínálatában
- Új biztonsági funkciók a Solaris 10 Update 3-ban
- Változik a Sun partnerprogramja
- Sun: 9 kiszolgáló, 1 munkaállomás
- Terjed a Staroffice8 a felhasználók körében
- 11-13 százalékos létszámcsökkentés a Sun Microsystemsnél
- Sun: Galaxy4, Thumper, Andromeda - a közeljövő sikerkovácsai
- Megújult a Sun Ray termékcsalád
- Sun: Az Albacomp a régió innovációs vezetője
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
UR kobotok problémamentes távvezérlése a COVID-19 idején
A COVID-19 járványhelyzet változtatásokat hozott a gyártók életébe: szükségessé vált az otthoni munkavégzéssel kapcsolatos irányelvek lefektetése, a társadalmi elhatárolódás követelményeinek való megfelelés, a munkaerőhiány és a távollét pedig létező munkaügyi problémává nőtte ki magát. Számos gyártó vezette be a kobotok használatát termelésének átalakítása vagy az üzletmenet folytonosságának fenntartása érdekében. De mi történik abban az esetben, ha probléma lép fel a kobot működése során és nincs a helyszínen személyzet? Mi van, ha új gyártásra kell átprogramozni a kobotot, de nincs senki a helyszínen, aki hozzá tudna férni a munkacellához? Mi van, ha a kobot működésével kapcsolatos adatokra lenne szüksége, de az üzem le van zárva? Lehet-e programozni a kobotot anélkül, hogy utána fertőtleníteni kellene a munkacellát?