Microsoft díjeső az Atigrisnek

forrás Prim Online, 2006. november 13. 10:13
Folyamatosan, immár hatodik alkalommal a Microsoft ötcsillagos Gold Partnere, az Atigris Informatika nyerte el a „Legnagyobb licensz szállító Partner” kitüntetést a Microsofttól.
Az Atigris felkészültségét jelzi, hogy jelenleg a Microsoft egyetlen „Licensing Solutions Competency” címmel rendelkező magyar partnere. Papp Tibor a magyar cég vezérigazgatója elmondta: forgalmunk évről-évre növekszik a licensz értékesítés területén. Jelentős bővülést várunk a Vista megjelenésétől, és örömmel konstatáltuk az Antigen vírusirtó termékcsalád iránti nagy érdeklődést.
 
„A Microsoft Magyarország Kft. 2006-os pénzügyi évében legkiemelkedőbb nagyvállalati infrastruktúra partnere” elnevezésű elismerést az Atigris a MOL Magyar Olaj- és Gázipari NyRt-ben végzett tevékenységéért kapta.

A MOL olyan egységes, Microsoft platformra épülő informatikai infrastruktúrát alakított ki az Atigris közreműködésével, amely alacsonyabb működési költségek, jobb szoftvergazdálkodási feltételek és nagyobb adatbiztonság mellett hatékonyabban üzemeltethető, rugalmasan bővíthető és magasabb szintű szolgáltatások bevezetését teszi lehetővé. Az így kiépített infrastruktúra a MOL Csoport szintjén járul hozzá a kommunikáció és az együttműködés, ezzel együtt a teljesítmény és az üzleti eredményesség további növeléséhez. Az új, adatközpontokba összevont nagy-megbízhatóságú infrastruktúra lehetőséget nyújt a MOL csoport tagvállalatai számára a MOL IT szabványaihoz való igazodáshoz, illetve az eddig informatikai értelemben vett különálló cégek IT rendszereinek integrációja is költséghatékonyan megvalósíthatóvá vált. A díjat átvevő Sali Róbert, a cég vezérigazgató-helyettese elmondta: az Atigris szolgáltatási bevételei folyamatosan nőnek, elsősorban az infrastruktúra, a dokumentumkezelési és az informatikai biztonsági projektek révén.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Átírja a trendeket a digitális élményplatformok megjelenése a gyártási ágazatban

Az IDC és a Liferay közösen készített tanulmánya szerint 2020-ra a világ legjelentősebb 2000 gyártó vállalatának mintegy 60 százaléka áll át a “smart-manufacturing” elvére és olyan digitális platformokba fog beruházni, amelyek legalább 30 százalékkal képesek növelni bevételeiket.

2019. november 12. 15:27

Az ABB energiatároló rendszereket gyártó, modern üzemet avatott fel Badenben

Az ABB ügyfelek, politikusok és médiaképviselők részvételével megtartott avatóünnepségen, a svájci Badenben hivatalosan is megnyitotta új üzemét, amely mobilitási alkalmazásokhoz gyárt majd energiatároló rendszereket. Az energiatároló rendszereket vasúti járművekbe, e-buszokba/trolibuszokba és elektromos hajtású tehergépkocsikba építik be. Az új létesítmény fontos beruházásnak számít a gyártás helyszínéül szolgáló Svájcban, és többletértéket kínál a hazai és a külföldi mobilitási alkalmazások számára is.  

2019. november 11. 18:55

Kiterjesztett valóság megoldással teszi gyorsabbá és pontosabbá a repülőgépek átvizsgálását az Aeroplex

Az Aeroplex of Central Europe tesztüzemben elkezdte használni az AerinX által fejlesztett, kiterjesztett valóság alapú hi-tech repülőgép átvizsgáló rendszert. A tesztüzem során az Aeroplex mérnökei valós ipari körülmények között használják majd az innovatív szoftveres megoldást repülőgépek külső felszíni átvizsgálására. Ezzel párhuzamosan az AerinX Early Adopter programot indított, melynek keretében a cég további nemzetközi repülőgépipari szereplőkkel tervezi stratégiai együttműködés elindítását.  

2019. november 11. 14:33

A Samsung 46 megoldása nyerte el a CES 2020 Innovációs Díját

A Samsung 46 új termékinnovációs megoldását ismerték el a CES 2020 Innovációs Díjával, köztük három termék a Legjobb Innováció díjat nyerte el kategóriájában. A nívós elismerés a legújabb technológiával rendelkező, kiemelkedő formatervezésű és egyedi kialakítású termékeket és szolgáltatásokat tünteti ki. A Galaxy Note10+ 5G okostelefon is a Legjobb Innováció díjat kapta meg.  

2019. november 11. 12:59

PayPal: világszerte nő a mobil eszközökről történő vásárlás aránya

Az online értékesítő vállalkozások számára 2020 és az azt követő időszak több lehetőséget kínál mint valaha, hogy a fogyasztói szokásokat és az egyes piacok jellegzetességeit figyelembe véve egyszerűbbé tegyék a vásárlás folyamatát és növeljék a vásárlási élményt. A kereskedők számára nyitva áll a lehetőség, hogy kihasználják a mobil kereskedelem növekedését és a közösségi platformokon történő vásárlás térnyerését, ha olyan partnerekkel működnek együtt, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy még jobb digitális élményt nyújtsanak vásárlóiknak. 

2019. november 11. 11:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás