Intelligens stadion az Arsenálnál
„Egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak, hogy a beléptetőkapuk felmondják a szolgálatot meccsnapon, és mi ne tudjunk a problémáról előre, vagy legalább rögtön a hiba fellépése után” – magyarázza Paul Farmer, az Arsenal informatikai vezetője. „A CA IT-üzemeltetési szoftverével még azelőtt azonosítani tudjuk a problémákat, hogy leállna a szolgáltatás, vagy ha mégis hiba lép fel, gyors reakcióval azonnal el tudjuk hárítani azt, illetve át tudunk állni a tartalékrendszerre.”
Az Arsenal a Unicenter Network and Systems Management, a Unicenter Service Level Management és a Unicenter Management Portal megoldásokat vásárolta meg. Ezekkel a szoftverekkel a klub figyelni és elemezni tudja létesítménye IT-teljesítményét és részletesebb felügyeleti információkat tud szolgáltatni az IT-infrastruktúráról. Az Arsenal FC már korábban telepítette a CA néhány termékét az infrastruktúra és a kritikus (mission critical) adatok megbízhatóságának és rendelkezésre állásának javítására, valamint a 200-nál is több felhasználói munkaállomás biztonságának fenntartására. E termékek közé tartozik a Unicenter Asset Management és az e-mail rendszer felügyeletét végző CA Message Manager.
- Az Arsenal 1886-ban jött létre, amikor a Woolwich Arsenal fegyvergyár munkásainak egy csoportja elhatározta, hogy futballcsapatot alapít. A Royal Arsenal név felvétele előtt a klub a Dial Square néven működött. 1891-ben a klub professzionális sportegyesületté alakult és Woolwich Arsenalra változtatta nevét. 1893-ban csatlakozott a futball-ligához. A következő 100 évben az Arsenal fantasztikus eredményeket ért el: tizenháromszor nyerte meg a bajnokságot, tízszer az FA Kupát, kétszer a Liga Kupát és egy-egy alkalommal az Európai Kupagyőztesek Kupáját és a Vásárvárosok Kupáját.
Az Arsenal története fontos mérföldkövéhez érkezett az idén, amikor átköltözött az elmúlt 93 évben otthonául szolgáló Highbury Stadionból a modern, 60 ezer férőhelyes Emirates Stadionba. Az új létesítmény négy szintből áll: az alsó és a felső szint 51 ezer fő befogadására képes, ezen kívül van egy vállalati VIP páholyszint és egy exkluzív klub VIP-szint, együtt 9000 férőhellyel. A bővítés, valamint a páholy- és klub-szintek bevezetése jelentősen megnöveli a meccsekből származó bevételt és hozzájárul a klub tartós sikeréhez. Az Emirates a világ legfejlettebb és legnagyobb jegyárbevételt generáló futballklub-stadionja, amely újfent megerősíti a világ vezető sportklubjai közt számon tartott Arsenal pozícióját – a futball világában éppúgy, mint azon kívül.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- A Pannon a jégkorongosok utánpótlásáért
- Forma 1: Az AT&T Williams fő szponzora a Lenovo lesz
- GPS-es futócipők vészjelző gombbal
- Központosított védelmet nyújt a CA új, host alapú rendszere
- Folytatódik a Pannon és a Magyar Kézilabda Szövetség együttműködése
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.