A Bosch átadta a Mátrai Erőmű beruházást

forrás Prim Online, 2007. január 12. 12:23
A Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága 2006 végén befejezte a Mátrai Erőmű Zrt. távközlési és hálózati rendszerének korszerűsítését. A százmilliós nagyságrendű beruházást a Bosch üzletága még a nyár folyamán, meghívásos pályázaton nyerte el.
Több meghívott közül esett a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágára a Mátrai Erőmű Zrt. választása azon a pályázaton, amelyet a két telephelyen működő cég a távközlési és a hálózati rendszerének a korszerűsítésére írtak ki a nyár elején. A százmillió forintos nagyságrendű beruházás célja elsősorban az üzemeltetési költségek csökkentése, továbbá az új IP technológiának köszönhetően a kihelyezett szervezetekkel való kommunikáció megváltoztatása volt. Az erőmű által adott megbízás nemcsak a régi EP-rendszer cseréjét foglalta magában, hanem az elavult kábelhálózat egy részének a korszerűsítését is.

A beruházás során a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága az erőmű területén mintegy 1400, a bányaigazgatóság területén pedig mintegy 500 portot kiszolgáló Bosch Integral 55 telefon alközpontot telepített. Az Integral 55-höz diszpécserrendszer is kapcsolódik, 15 darab korszerű diszpécser készülékkel. Mindezek mellett Magyarországon először a Mátrai Erőműnél telepítette az üzletág a Linux-alapú vezérlési rendszer legújabb verzióját, ami nagyban növeli a rendszer megbízhatóságát és az adatbiztonságot.

– Annak idején azért fogadta el a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának ajánlatára a Mátrai Erőmű Zrt., mert olyan egységes rendszert, integrált diszpécsermegoldást tudtunk kínálni, amelynek magas megbízhatóságát és időtállóságát referenciák is igazolják – mondta el Telegdy Péter üzletágvezető, emlékeztetve arra, hogy korábban hasonló munkákat végeztek az ELMÜ Rt-nél, és a Pécsi Erőműnél is. – Mindezek mellett az ár-érték arány is a Bosch ajánlata mellett szólhatott.
Kulcsszavak: távközlés Bosch

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09