2007-es online trend-előrejelzés

forrás Prim Online, 2007. január 15. 17:25
Cikkünkben bemutatjuk melyek azok a fő irányvonalak a nemzetközi online marketing világában, melyeket az új évben a hazai online marketingeseknek is érdemes szem előtt tartaniuk, ha hirdetéseikkel az idei évben is sikereket szeretnének elérni vagy akár csak konkurenciájukat egy lépéssel megelőzni.

Ahogy most az év első hónapjában a hőmérséklet sokkal magasabb a szokásosnál, úgy az online hirdetések világában is ugyanez tapasztalható. A 2007-es évet az új online marketing technológiák térnyerése - beleértve a kirobbanóan népszerű felhasználók által létrehozott tartalmakat is - és az internet valós, profittermelő hirdetési csatornaként való elfogadása jellemzi majd. Az idei esztendő egy különleges időszaknak ígérkezik a marketingesek és a tartalom szolgáltatók számára.
A 2006-os évben indultak fejlődésnek a felhasználók által létrehozott tartalmak, a közösségi honlapok és az online videókat bemutató weboldalak. Olyan technológiák is bevezetésre kerültek melyek segítségével kivitelezhető lett a keresési kampányok megjelenítéssel való integrálása, valamint az egyes játékok hirdetési eszközként történő funkcionálása.
Az idei év arról fog szólni, miként tudják majd a marketingesek a tartalmat egy magasabb szintre emelni és hogy tudnak pénzt varázsolni a tömérdek hirdetési lehetőségből ami még fellelhető a weben. A következőkben részletesen kifejtjük azt a 8 előrejelzést, melyek segítenek megérteni mit tartogat a 2007-es év az online marketingesek számára.

Fontossági sorrendben a 8 legfontosabb online hirdetési trend 2007-ben a következő lesz:

1. Rich Media (Szórakoztató média) térnyerése

Ez az eszköz a jövőben a reklámozás alapjául szolgálhat mind a hatás, mind a hozzá kapcsolódó elkötelezettség tekintetében. 2007-ben a szórakoztató média meghatározó szerepet fog betölteni a folyamatosan növekvő online reklámozás világában. A szórakoztató média egyre növekvő fontosságát alátámasztja egy friss Jupiter Research adat is, mely szerint 2011-re akár 21%-os növekedést is elérhet ez a fajta reklám formátum. 2006-os növekedését folytatva a szórakoztató média tartalmai 2007-ben is meghatározó szerepet töltenek majd be. Egyre több márka reklámmal erősítik majd a felhasználók médium iránti bizalmát és elősegítik a szórakoztató média teljes beolvadását a fő online hirdetési csatornába is.

a. Online videó
Ahogy a szórakoztató média egyre vonzóbbá válik a marketingesek számára, úgy az online videó is folytatni fogja töretlen előrehaladását. Egy közelmúltbeli kérdőív eredménye szerint az online videók berobbanásával a felhasználók tv nézésre fordított ideje jelentősen csökkent. 2007-ben az online videózás még inkább leegyszerűsödik majd és az új technológiák segítségével a videó hirdetések könnyedén és hatékonyan továbbíthatók és lejátszhatóak lesznek.
Az online videós anyagok a virágkorukat fogják élni, ahogy a felhasználók egyre növekvő mértékben kezdik alkalmazni a különböző programokat. Az előre kalkulálható költségek, az elkészítéséhez szükséges rövid idő és a web-alapú videózás sikere miatt, a marketingesek egyre inkább megkedvelik majd az internet alapú videó hirdetések készítését.

b. Interaktivitás
Az internet felhasználók elkötelezettsége egyre inkább növekedni fog, mely tény kritikus fontosságú az online hirdetések szempontjából. A marketingesek célja az lesz, hogy minél, szélesebb közönség számára elérhetővé tegyék a weboldalukon megtapasztalható élményeket. Az információ megfelelő közvetítésére microsite-okat fognak készíteni, irányítottak lesznek a reakciók és lerövidülnek az eladási ciklusok is.
A felhasználói közösségek – olyan funkcióik miatt mint a hozzászólás vagy a tartalom továbbítás lehetősége – egyre vonzóbbá válnak majd a hirdetők számára. A hirdetők a felhasználók közt zajló kommunikációból sokkal gazdagabb és jelentősebb információ szűrhető le majd azzal kapcsolatban, hogy milyen viselkedés előzött meg egy átkattintást – pl. mennyi időt töltött el az illető egy hirdetés valamely részének böngészésével.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ezekre érdemes figyelnünk csomagrendelésnél

Jóllehet, hogy még javában zajlik a nyár, azonban érdemes lehet idén is előrelátónak lennünk, ha a karácsonyi ajándékbeszerzésekre gondolunk. Bár még hónapok vannak háta az évből, de az ősz beköszöntével a logisztikai szektor rendszerint megnövekedett áruforgalommal üzemel, amellyel az idei évben is érdemes számolnunk. Azért, hogy sikeresen és időben megérkezzenek a csomagjaink, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) olyan tippeket gyűjtött most össze, amelyek nemcsak a karácsonyt megelőzően, de az év bármely időszakában hasznosak lehetnek.

2022. augusztus 18. 18:50

A Dachser üzembe helyezi első hidrogén üzemanyagcellás tehergépkocsiját

A Dachser zéró kibocsátású tehergépjárművei gyakorlati tesztjeit követően 2023-ban a logisztikai szolgáltató két hidrogén üzemanyagcellás (FCEV) tehergépkocsit helyez üzembe Németországban.

2022. augusztus 18. 17:07

Nemzetközi agilis konferencia Budapesten

A UST amerikai nagyvállalat és a budapesti székhelyű Sprint Consulting 2022. szeptember 22–23-án egy új, hibrid, nemzetközi együttműködésen alapuló, angol nyelvű agilis konferenciát indítanak Agile Get-Together címmel, melynek Budapest ad otthont. A rendezvény platina fokozatú támogatója a Morgan Stanley.

2022. augusztus 18. 11:31

Harmadszor is a beszállítói toplista élén a Schneider Electric Európában

Az első helyen végzett a Gartner beszállítói láncokat értékelő európai TOP15-ös listáján a Schneider Electric, a vállalat sorban harmadik évben bizonyult a legjobbnak ezen a területen. A cég tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.

2022. augusztus 17. 20:25

Negyvenedik alkalommal is kiosztották az EISA-díjakat, a TP Vision négy elismerésben részesült

A TP Vision folyamatos törekvéseinek célja, hogy a Philips TV- és hangtermékekkel továbbra is kijelöljék az AV-piac mások által referenciának tekintett sztenderdjeit. A vállalat ezen törekvéseit újfent négy díjjal jutalmazta az EISA a 2022/23-as időszakra vonatkozóan: idén a márka három EISA TV díjat és egy EISA Audio díjat vihetett haza.

2022. augusztus 17. 12:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2022. augusztus 15. 12:31

Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél

2022. augusztus 11. 11:21

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

2022. július 31. 12:17

Hetedik éve sikeres az ABB női esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja

2022. július 25. 12:40