Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők

Milkovits Gábor, 2007. január 29. 20:16
Chad Hurley, a YouTube alapítója a BBC-nek hivatalosan megerősítette, hogy a cég meg kívánja osztani reklámbevételeit a saját videókat feltöltő felhasználókkal.
Hurley a konkrét részletekkel kapcsolatban egyelőre nem nyilatkozott, mondván, hogy azok még kidolgozás alatt állnak, azonban annyit leszögezett, hogy a lehetőség csak a mozgókép jogait is birtokló személyek számára áll majd fenn. Ezzel összefüggésben egyfajta „hangos ujjlenyomatot” kívánnak csatolni a jogvédett tartalmakhoz, hogy könnyebben kiszűrhessék azokat az oldalról, és megpróbáljanak véget vetni a lemezkiadók és filmstúdiók lassan állandósuló panaszainak. A hirdetési bevételek növelése céljából az oldal üzemeltetői rövid reklám-klipeket terveznek vetíteni az aktuális tartalmak előtt. A három újítást nagyjából egyszerre szeretnék bevezetni, néhány hónapon belül. A bevételek megosztásával a „kreativitást jutalmaznák”, az azonban nem világos, hogy egyenlő elosztásról, vagy pedig valamilyen jellegű, például nézettségi rangsorolásról van-e szó.

A havonta 70 millió felhasználót vonzó YouTube videó-megosztó oldalt tavaly vásárolta meg a Google, 1,65 milliárd dollárért. A tartalomszolgáltató óriásnak komoly üzleti tervei vannak az alulról építkező, rendkívül népszerűvé lett oldallal, amit médiacégekkel kötött szerződések, és nagyra törő reklámszerződések fémjeleznek.

Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stabilabb és gyorsabb lesz a vezeték nélküli internet a vasúti kocsikban

Folyamatos az eddiginél egyszerűbben használható, és lényegesen gyorsabb internetet biztosító új eszközök üzembe állítása a vonatokon. Várhatóan a jövő év elejétől sokkal könnyebben lesz elérhető a világháló a vasúti járatokon.

2020. szeptember 13. 14:27

Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket

A Magyar Telekom megújította és ismét elérhetővé tette a nonprofit szervezetek számára kínált ajánlatát, mellyel a nonprofit szektor digitalizációját kívánja támogatni. A Magenta1 Business/Nonprofit ajánlatra pályázni szükséges, melyre a szervezetek 2020. szeptember 25-ig küldhetik el jelentkezéseiket.

2020. szeptember 9. 15:02

Az UNICEF és az Ericsson közösen méri fel az iskolák internet-hozzáférését világszerte

Az Ericsson és az UNICEF egy globális partnerségi program keretében 2023-ig 35 országban méri fel az iskolai internet-hozzáférés helyzetét. Az iskolák és a környező közösségek internet-ellátottságának feltérképezése az első és egyik legfontosabb lépés afelé, hogy minden gyermek számára biztosítható legyen a digitális tanulás lehetősége.

2020. augusztus 31. 17:27

Korlátlan mobilnettel kezdhetik az új tanévet a Telekom Magenta1 ügyfelei

Indul az oktatás, a Magyar Telekom pedig ismét minden eshetőségre segít felkészülni a családoknak: Magenta1 előfizetőknek egy hétig korlátlan mobilnettel segít beindítani a tanévet.

2020. augusztus 31. 10:53

Induljon korlátlanul a tanév!

Korlátok nélkül kezdődhet az iskola a Telekommal. A szupergyors nettől a kedvezményes készülék-ajánlatokon át a tanszerekig vagy a könyvekig a Telekomnak mindenki számára van ajánlata: a családoknak, a kisdiákoknak és az egyetemistáknak is. A következő hetekben különféle igényekre reagáló ajánlatokkal jelentkezik a vállalat, hogy valóban korlátlanul induljon a tanév! 

2020. augusztus 13. 19:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás