A legtöbb számot a PanTelhez hordozták
A listán a második 21 százalékkal az UPC, a harmadik pedig az Invitel 20 százalékkal. A GTS Datanet 10 százalékkal a negyedik, míg az összes többi szolgáltató csak egy számjegyű arányt ért el, a Magyar Telekom például 3 százalékosat.
A PanTel a Hungarian Telephone and Cable Corporationhoz tartozik: a HTCC-nek tavaly 110,2 millió dollár bevétele származott telefonszolgáltatásból, ami 83 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi összeget.
A kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 50,6 millió dollár volt, 62 százalékkal nagyobb a 2004. évinél.
A bevétel és az EBITDA növekedése alapvetően annak köszönhető, hogy a HTCC 2005-ben megvásárolta a PanTelt.
A dán TDC-hez tartozó HTCC csoport alapvetően Magyarországon működik, vállalatai a Hungarotel Rt., a PanTel Távközlési Kft., illetve a Mol távközlési szolgáltatásait végző PanTel TechnoCom Kft. A HTCC nemrég bejelentette, hogy 470 millió euróért megvásárolja Magyarország második legnagyobb vezetékes távközlési szolgáltatóját, az Invitel Távközlési Szolgáltató Zrt-t.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.
A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.
Mesterséges intelligenciával beszélgetve tökéletesíthetjük a kiejtésünket
Teljesen megújult a magyar fejlesztésű nyelvtanuló alkalmazás, a Xeropan. Az app már eddig is meghódította a világot, hiszen eddig összesen több mint kétmillióan használták a földkerekség minden táján – az új, 5.0-ás verzió pedig valószínűleg tovább növeli a regisztrálók számát. Új, komoly szakmai háttérrel összeállított, lineárisan felépülő tananyaggal segíti a nyelvtanulást, miközben kiejtésünket fejleszti és mesterséges intelligenciával a beszédkészségünket is gyakoroltatja.