14 milliárd újévi sms Kínában
A Xinhua egész éves adatai szerint a kínai felhasználók tavaly összesen 430 milliárd sms-t küldtek, ami közel 2,5 milliárd forintnak megfelelő bevételt hozott a mobiltelefonos társaságoknak. 2007-re töretlen gyarapodást jósolnak, ami jól egybecseng a most kezdődő kínai Disznó Évének jelképrendszerével, mivel az hagyományosan bőséget jelent az elkövetkező 12 hónapra.
Kapcsolódó cikkek
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Kína online háborúra készül
- Kábeltolvajok miatt akadozik az internet Vietnamban
- Hibás Symantec-frissítés bénított le kínai PC-ket
- A Microsoft és Vietnam szoftverkalózkodás elleni egyezményt írt alá
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- Napi 60 sms-t küldenek a koreai tizenévesek
- A MySpace Kínában
- Az első iPhone-klónok
- 13 éves lány nyerte az SMS gyorsasági versenyt
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek
Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.
Megjelent a legfrissebb, immár 25. Ericsson Mobility Report
Az év végére 5-ből 1 mobilelőfizetés már az 5G technológiát használja majd a világban, vagyis a számos piacon továbbra is érezhető gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére töretlenül terjed a legújabb hálózati generáció – derül ki az Ericsson Mobility Report legfrissebb, 2023 novemberi kiadásából.
HONOR: Az olyan hajlítható készülékek, mint a Magic V2 az okostelefonok jövője
Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és a szemkímélő technológiákra – amikben mind úttörő a vállalat.
Így szerzik be a karácsonyi ajándékokat a magyarok
A Yettel friss országos kutatása szerint idén tízből négy magyar fogyasztó többnyire online tervezi beszerezni a karácsonyi ajándékokat, és közel ugyanennyien szívesen használnak ehhez alkalmazásokat is. A megkérdezettek több mint fele tudatosan keresi a kuponokat, kedvezményeket; egy tízezer forintos vásárlás esetén ezer forint engedményt sokan már jó ajánlatnak tartanak. Az ajándékvadászatban most a mobiltársaság is segít: a Yettel alkalmazásban meglepetés kedvezményekkel vár mindenkit.
Tippek divat appokhoz a HONOR-tól
Már nagyban dübörög az ősz, és bár vannak melegebb napok, célszerű egyre inkább az őszi és téli ruhatárunkat elővenni, illetve felfrissíteni. Ehhez kifejezetten hasznosak tudnak lenni különböző alkalmazások, hogy ne csak jól nézzünk ki, hanem mindezt tudatosan és költséghatékonyan tehessük meg. Erre a célra ajánl most 5 új appot a HONOR!