Korlátozzák a gyerekek online játékidejét Kínában

Kiss Ádám Zoltán, 2007. április 12. 07:43
A kínai kormány nevelési célzattal úgy döntött, hogy a 18 éven aluliak maximálisan napi 3 órát játszhatnak.
A tiltás egyelőre nem teljes tiltás, inkább amolyan elkedvetlenítő intézkedés, aki túllépi a 3 órát, annak csak csökkent pontok járnak kedvenc online játékában. A kormány felfigyelt ugyanis arra, hogy hihetetlen mértékben megnőtt az ilyen tevékenységgel töltött idő arány a fiatalok életében, ami egyrészt bizonyos képességeket fejleszt, másrészt azonban szinte minden más fejlődést visszavet. Különösen igaz ez a fizikai fejlődére, és extrém esetben függőség is kialakulhat.

A felmérések szerint Kína 18 év alatti lakosságának 13 százaléka játékfüggő, ami hatalmas szám. A jelek szerint ennek a pénz sem szab határt, mivel a 17,8 millió fizetős online játék résztvevőből 20 százalék 20 év alatti. Az új szabályzó szerint a játékokat üzemeltető oldalaknak július 15-ig van idejük arra, hogy új szoftverrészt fejlesszenek ki, mely megfelezi az időtúllépés után szerzett pontok számát. A függőség olyan mértékű gondot okoz, hogy a múlt hónaptól a hatóságok szándékosan jelentősen megnehezítették az új internetkávézók nyitásának feltételeit.
Kulcsszavak: játék Kína

Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új területeken hódít a DIGIMobil

Újabb 32 településen tette elérhetővé mobil telekommunikációs szolgáltatásait a DIGI, így összesen már 579 városban és községben tesztelhetik a DIGIMobil szolgáltatást a cég ügyfelei.

2020. július 12. 12:07

Digitális képességekkel a munkanélküliség ellen

A digitális képességek fejlesztése lehet a leghatékonyabb módja, hogy olyan embereket segítsünk vissza a munka világába, akik a közelmúltban valamilyen okból kiszorultak a munkaerőpiacról. A hátrányos helyzetű álláskeresőket karolja fel a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Incorpora projektje, amelyhez a Microsoft Magyarország is csatlakozott – digitális kompetenciafejlesztő tréninggel.

2020. július 12. 10:03

Kezd újraindulni az élet a járműiparban

Komoly következményekkel járt a koronavírus miatti leállás, amelyhez hasonlót még a 2008-as gazdasági világválság idején sem tapasztalt a járműipar. A COVID-19 nem várt kihívások elé állította az autógyárak beszállítóit is; fennmaradásuk érdekében gyorsan alkalmazkodniuk kellett az új helyzethez. Már megkezdődött a fellendülés, igaz a cégek teljes kapacitásának visszaállásáig még hosszú hónapokat kell várni.

2020. július 11. 14:55

A virtuális tárgyalóban is fontos a személyesség

Sokan fognak visszatérni a munkahelyükre a járvány után, de még többen lesznek azok, akik továbbra is a távolból, vagy részben távolról fognak dolgozni – ez derül ki a Microsoft friss, már a járvány után készített, globális felméréséből. Az elmúlt hónapok tapasztalatai azt bizonyították: minél személyesebb és életszerűbb a találkozás a virtuális térben, annál hatékonyabb az értekezlet. A Teams sci-fi-be illő fejlesztésekkel siet az új ügyféligények elébe.

2020. július 11. 11:58

A Tech Data hozzávetőleg 750 millió dollárt fordít a digitális transzformáció felgyorsítására

Az Apollo Global Management magántőke-társaság befektetői által végzett akvizíciót követően a Tech Data bejelentette, hogy hozzávetőleg 750 millió dollárt tervez befektetni a digitális transzformációt elősegítő kezdeményezésekbe az elkövetkező öt évben. A beruházással a Tech Data azon stratégiáját kívánja erősíti, melynek célja azoknak az innovációknak a felgyorsítása, melyek révén sokrétűbb tapasztalatokat és magasabb fokú agilitást biztosíthatnak a vállalkozásoknak a technológiai ökoszisztéma minden területén.

2020. július 11. 09:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás