Videó-megosztó szolgáltatást indít a Sony

Milkovits Gábor, 2007. április 28. 10:25
A YouTube és társai sikerén felbuzdulva a Sony is saját online videó-megosztó szolgáltatásba kezd, egyelőre Japánban.
Az EyeVio elnevezésű portált a YouTube körüli problémákat követően egy olyan oldalként mutatja be a Sony, ahol kiemelt fontosságú ügyként kezelik az illegálisan feltöltött, szerzői jogilag védett tartalmak kiszűrését. A Google által nemrég felvásárolt YouTube-ot többször érte kritika a filmstúdiók és a klipeket birtokló zeneipari vállalatok részéről, annak ellenére, hogy tavaly közel 30 ezer mozgóképes fájlt távolítottak el emiatt az oldalról. Ugyanezért, a Viacom 1 milliárd dolláros kártérítésért pereli a videó-megosztó portált. Honma Takesi, a Sony szóvivője elmondta, hogy az EyeVio-n tiszta és biztonságos környezetet kívánnak teremteni a reklámozó cégek számára.

A Sony EyeVio először Japánban lesz elérhető, április végétől, ám sikere esetén globálisan is szeretnék beindítani. A szolgáltatás ingyenes lesz, és reklámbevételekből, illetve a későbbiekben ehhez társuló médiaszerződésekből tartja majd fenn magát. Honma szerint a felhasználók meghatározhatják majd, hogy kik és hány alkalommal nézhetik meg az általuk feltöltött videókat, ám ennek részleteire egyelőre nem tért ki.
Kulcsszavak: web2 videó onlineszolg Sony

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32
online sportfogadás