Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat

MTI Sajtóadatbank, 2007. május 7. 12:06
Sok száz milliárd jen értékű nyereséget könyvelhettek el a japán elektronikai cégek: az Asahi Simbun című lap szerint. Három közülük most előzetes számokat tett közzé az áprilissal zárult pénzügyi évről. Eszerint például a Matsushita (Panasonic) konszolidált adózott eredménye több mint 40 százalékkal nőtt, meghaladva a 217 milliárd jent.
Nagyjából fele lett ennek a Sharp cégé, 101,7 milliárd. A Toshiba csoport szintű adózott eredménye pedig 137,4 milliárd jen lett, köszönhetően mindhárom cég esetében a fellendülő fogyasztói keresletnek, illetve a jen alacsony árfolyamának. Erre az üzleti évre viszont romló kilátásokkal számolnak.

A vezető japán elektronikai gyártók közül többi is jó eredményről számolhatott be, a Fujitsu adózott eredménye a japán lap szerint 102,4 milliárd jen, a Mitsubishi Electric-é 233 milliárd jen lett a 2006-os pénzügyi évben.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Okosplázák és jövőtudatos épületek

Közép-Kelet-Európában 2019 és 2020 között 4.4 millió négyzetméternyi új pláza átadása várható, amelyek okos megoldásokkal, modern designnal és növekvő méretű közösségi terek kialakításával válaszolnak a 21. századi kereskedelem kihívásaira. A CEE régió kiemelt plázáinak példáin nyomon követhetjük az elmúlt 2-3 év legfontosabb változásait: a tallini T1, a budapesti Etele Plaza és a belgrádi Big Fashion bevásárlóközpontok építészeti megoldásai és egyedi szolgáltatásai új fejezetet nyitnak a régió plázáinak történetében.

2019. október 16. 15:51

Több millió termék egyetlen webáruházban

A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.

2019. október 15. 18:42

Virtuális valóság – Egy új valóság a turizmus ágazatban?

Az utóbbi évek technológiai és kereskedelmi fejlesztései következtében egyre időszerűbb kérdés, hogy vajon a virtuális valóság (virtual reality, VR) milyen hatással lesz a különböző iparágakra. Az utazási ágazat esetében például az előrejelzések rendkívül széles palettáját látjuk: a divatos technológiai fogástól az iparág létét veszélyeztető fenyegetésig terjed a spektrum. 

2019. október 15. 16:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás