Systems' Day konferencia - először
- fontos, hogy a csoport integrált szolgáltatóként működjön a piacon;
- a várakozások szerint 2007-ben a T-Systems rendszerintegrációs tevékenysége több árbevételt fog hozni, mint a hagyományos ict üzletágak együttvéve;
- cél, hogy aT-Systems a hazai rendszerintegrációs cégek között első helyre kerüljön (jelenleg az első három között van);
- egy teambe szervezett, egy vezetővel rendelkező egységes kapcsolattartó csoportot (relationship management) hoznak létre a T-Systems, T-Mobile, T-Online között; ennek előnyei: versenyképesebb ajánlatok, a méretgazdaságosságból származó előnyök hasznosítása, gyorsabb reagáló képesség, ezáltal a T-Systems hatékonyabban lesz képes az európai piacokon versenyezni.
Rudolf Kemler, a T-Systems Austria vezérigazgatója "T-Systems worldwide -- best in class ICT services" című előadásában elhangzott néhány fontosabb gondolat:
- az új kihívás az IT és telekom magas szintű integrálása,
- a partnerek/felhasználók számára elsődleges, hogy biztosítsák a szolgáltatásokban a rugalmasságot és az átláthatóságot;
- jelenleg a világon 56 ezer ember dolgozik a T-Systems kötelékében, akik 160 ezer ügyfelet szolgálnak ki;
- a vállalatnak 50 országra kiterjedő saját telekom hálózata van, 2000 végponttal;
- a T-Systems üzemelteti a legnagyobb e-CRM rendszert Európában
- aT-Systems-nek 20 országban vannak leányvállalatai.
A sajtó nyilvánossága előtt meglehetősen ritkán szereplő KFKI Csoport és a BCN munkatársai is több előadással szerepeltek. Néhány KFKI Csoport-vonatkozású előadás: Virtualizációs megoldások; A hálózati és alkalmazás hibák gyors szétválasztása; új alapokon a nagyvállalati szoftver infrastrutúra és IT irányítás; Üzleti igényvezérelt IT fejlesztés és üzemeltetés kialakítása, Hálózatbiztonsági megoldások kritikus felhasználói környezetben; HD videokonferencia rendszerek. BCN vonatkozású előadások: Fix-mobil konvergencia - Dual Phone; A távoli munkavégzés lehetőségei és veszélyei, Modern kommunikácis alkalmazások alternatívái több szállítótól.
A Magyar Telekom T-Systems, BCN leányvállalatával és a T-Mobile-lal, stratégiai partnerségben a Nokia-val és a Cisco-val, kifejlesztette Dual Phone megoldását. A társaságok kompetenciájának egyesítésével létrejött megoldásnak köszönhetően az ügyfelek asztali mellékei is mobillá válnak, és ezt nem egy DECT készülékkel, hanem az eddig szinte csak adatátvitelre használt WIFI technológiával valósítják meg.
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.
2023-as energiagazdálkodási trendek az építőipari szektorban
Energiagazdálkodási szempontból számos nehézséget hozott a 2022-es év, és egyes problémákkal továbbra is szembe kell néznie a piacnak. De melyek lehetnek a legoptimálisabb megoldások, és milyen nemzetközi piaci trendek határozzák meg idén a témában a kereskedelmi, ipari és lakóépületek ágazatát? Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának szakembere legfrissebb elemzésében felvázolja a legfontosabb irányvonalakat.
A használtcikk, mint termék a világhálón is hasít
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-uk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített. A ruhák és a számítástechnikai eszközök a legkelendőbbek ebben a kategóriában, de a használt könyvek is felkerültek a dobogóra a magyarok online vásárlói kosarában. Csehországban az e-kereskedelem egyik leggyorsabban növekvő és legnagyobb forgalmat bonyolító szektora a használtcikk piac, Magyarországon is jól járhat az a vállalkozó, aki használt termékeivel az online tér felé nyit.