Lassan az LG is kihátrál a plazmatévégyártásból

Most a második legnagyobb plazmagyártó, az LG hátrál ki, utód nélkül bezárta A1 nevű komplett plazma-tv-gyárát. Ezzel a termelés 430 ezer darabról 360 ezerre esik vissza, ám ez a gyakorlatban 22-32 millió dolláros éves megtakarítást jelent a vállalatnak. A költséges plazma visszatérése nem várható a közeljövőben, a tipikus felhasználás, a HDTV-k ára hónapról hónapra jelentősen csökken, a kialakult árversenyben csak a legéletképesebb megoldások maradhatnak talpon.
Kapcsolódó cikkek
- 143 cm-es LCD tv-k a Computex 2007 kiállításon
- MP3-lejátszó dokkolós mosógép
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- Már kapható az LG "Csokoládé" noteszgép két képernyővel
- LG Csokoládé laptop
- Nyolcadik generációs Pioneer plazma HD-tévék élethűbb feketével
- Samsung 50' full HD plazmatévé Bluetooth-al
- Fantasztikus színek a Samsung Tulipán tévéin
- Moszkvában debütált a kompakt LG Shine telefon
- LG "banántelefon" Koreában
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A jelen kényelmével a tudatosabb jövőt kívánja építeni a Samsung
Új fejezetet nyit a Samsung a háztartási eszközök világában a Bespoke termékcsalád legújabb frissítéseivel, amelyeket a harmadik alkalommal megrendezett Bespoke Life 2023 eseményén mutatott be. A vállalat ismertette azt a már nem túl távoli jövőképet, amelyben a fenntarthatóság, az összekapcsolhatóság és a formatervezés újraírja a mindennapokat.
Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban
Idén ünnepli 30. születésnapját a Continental Veszprémben. Az elmúlt évtizedek fejlesztéseinek köszönhetően mára a technológiai vállalat telephelye globális piacokra dolgozik. Presztízs ügyfelek számára fejleszt, tesztel és gyárt különböző szenzorokat gépjármű-menetbiztonsági rendszerekhez, akkumulátorokhoz és az utazási kényelem növeléséhez.
Fidelity: Nyernek az elektromos autók?
Aki napjainkban autóval végighalad egy európai belváros utcáin, azonnal számos nyomát láthatja a forgalmi trendek változásának. A külön kerékpáros sávok, az elektromos buszok, az elektromos töltőállomások és a szédült ütemben emelkedő parkolási díjak mind-mind azt jelzik, hogy a személyautók, főleg a belső égésű motorral felszereltek, már nem szívesen látott vendégek a sűrűn beépült belső kerületekben. A jövő az alternatív közlekedési eszközöké és a kibocsátásmentes erőforrásoké. A Fidelity piaci megfigyelőinek előrejelzései szerint az éghajlatkímélő meghajtási módok versenyét az elektromos autók fogják megnyerni, melyek idővel teljesen kiszorítják majd a levegőszennyező belső égésű motorokkal gyártott társaikat1.
Új fogyasztói elektronikai márkák a magyar piacon
Bővíti termékkínálatát Magyarországon az Elem6, a régió egyik jelentős forgalmazója. A vállalat saját elektronikai márkáit kínálja, jó ár-érték arányú termékeikre jellemző a magas minőség és a megbízhatóság.
A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán számítottak elterjedtnek, azonban ma már elképzelhetetlen nélkülük a gumiabroncspiac: az autósok egyre nagyobb számban használják ezt a típust személyautók és SUV-k esetén egyaránt. A többszörösen díjnyertes elődmodell továbbfejlesztésével a Continental AllSeasonContact 2 néven eddigi legjobb egész évben használható abroncsát vezeti be a piacra, amely minden időjárási helyzetben kiváló vezethetőséget biztosít.