Magyar Telekom: további integráció
A Magyar Telekom igazgatósága a mai napon javaslatot tett a Magyar Telekom Csoporton belüli integráció további lépéseire. A javaslat értelmében a T-Online Magyarország Zrt. internet-hozzáférési tevékenysége és az Emitel Zrt. egyesül a Magyar Telekom vezetékes szolgáltatások üzletágával (T-Com).
A T-Online Magyarország üzleti tevékenységei közül az integráció a hozzáférési üzleti területet érinti, amely magában foglalja az internet-hozzáférési termékeket (ADSL, modemes és kábeles internetcsatlakozás), valamint az IPTV (internetes televízió) és VoIP (internetes telefon) szolgáltatásokat. Az igazgatóság javaslata értelmében az internet-hozzáférési terület a T-Com üzletágba integrálódik, aminek fő indoka a szélessávú szolgáltatások iránti növekvő igény és az integrált szolgáltatások elterjedése. A T-Online Magyarország fennmaradó üzleti egysége - a tartalom és webportál portfolió -- a média- és tartalomszolgáltatásokra, valamint más, új üzleti területekre kíván fókuszálni.
Az igazgatóság javaslatát a Magyar Telekom 2007. június 29-én tartandó rendkívüli közgyűlésének, valamint a két leányvállalat legfőbb szerveinek kell jóváhagynia. Az egyesülési folyamat a cégbírósági bejegyzéssel zárul, előreláthatólag szeptember folyamán. Ezt követően a Magyar Telekom lesz az általános jogutódja mind az Emitelnek, mind a T-Online Magyarország beolvasztott területének. Mivel mindkét társaság a Magyar Telekom 100%-os tulajdona, így a tervezett lépésekhez nincs szükség a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyására.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: opciólehívások saját részvény állományból
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Concorde: Vártnál jobb Magyar Telekom eredmény
- MTelekom: 14,3 százalékkal kisebb eredmény
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Amerikai vizsgálat a Magyar Telekom ellen
- Az MT közgyűlése megszavazta az osztalékjavaslatot
- Az orosz Sistema megint cáfolta, hogy érdeklődött volna a Magyar Telekom iránt
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.