T-Online: PR-menedzseri kinevezés
Június 1-jétől Sólyom Balázs PR-menedzseri munkakörben a T-Online Magyarország Zrt. kommunikációs csapatát erősíti.
A szakember tevékenységei közé tartozik a sajtókapcsolatok kezelése, a sajtóesemények szervezése és koordinálása, valamint a cég belső PR-feladatainak egy része. A vállalat PR-csapata ezzel kétfősre nőtt; Szilágyi Árpád továbbra is a PR-tevékenységek összehangolását és az újszerű szakmai feladatok megszervezését végzi.
A közgazdász végzettségű Sólyom Balázs nyolcéves újságírói és ötéves PR-múlttal rendelkezik. Korábban a Lenhardt & Weichinger Communications igazgatóhelyetteseként a T-Online sajtófőnöki teendőit is ellátta. Azt megelőzően a Publico vezető tanácsadója volt, valamint különböző üzleti magazinokat szerkesztett.
A kinevezés előzménye, hogy a jövőben a T-Online a sajtókapcsolatok kezelését és a PR-feladatokat a cégcsoporton belüli kapacitások jobb kihasználásával, a Magyar Telekom sajtóosztályával szorosabb együttműködésben végzi, így a sajtó gondozásával és külső PR-rel kapcsolatos aktivitásokat nem állandóan rendelkezésre álló ügynökségen keresztül, hanem házon belül intézi.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Visszavonul a PlayStation atyja
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Magyar menedzser sikere az amerikai Avnet-nél
- Kinevezték a Navigator Informatika Zrt. új távközlési üzletágának vezetőjét
- Új marketingvezető az AAM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.