IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
Az informatikai rendszerek bonyolultsága, illetve az egyes részek közti hiányos információáramlás miatt a teljes rendszer általában nem üzemel az elvárható hatékonysággal és sebességgel. Például, egyes gépek és a hálózat bizonyos részei lelassulnak, gyakoriak az egész hálózat teljesítményét csökkentő lassulások, lassú a nyomtatás, az internet-elérés. Bizonyos programok futtatásakor elfogadhatatlanul megnő a válaszidő, egyes gépek látható ok nélkül lefagynak, az egész hálózat véletlenszerűen összeomlik, használhatatlanná válik stb. A normális munkavégzést zavaró hiba (hibák!) oka igen változatos lehet, mivel gyakorlatilag a hálózat bármelyik eleme a hiba forrása lehet.
Ezen a „fehér folt”-nak számító területen indította el az országban egyedülállóan, a számítógépes hálózatok teljesítményproblémáival foglalkozó szolgáltatását az Atigris, támaszkodva tanácsadói hosszú időre visszanyúló sokrétű tapasztalatára, amelyet a számítástechnikai fejlesztő-mérnöki, hálózati-mérnöki és a rendszerintegrátori területeken szereztek.
Tapasztalatuk szerint –mondta el Sali Róbert vezérigazgató helyettes-, alig van olyan számítógépes hálózat, amelyik mindenkor a felhasználók elvárásainak megfelelően dolgozik. Gyakran fordul elő, hogy a cégek számítógépes szakemberei, illetve az egyébként jól képzett, naprakész tudású szervizek sem boldogulnak bizonyos hálózati hibákkal. A felhasználók életét megkeserítő véletlenszerű lassulások, esetleg lefagyások megmaradnak mindenféle készülékcserék, „varázslások” ellenére is.
Érdekes módon a legtöbb esetben a felhasználók – mivel nem látnak módot a megoldásra - előbb utóbb elfogadják ezt a nem túl kellemes állapotot.
Az esetek döntő többségében NEM fizikai hiba (hibás eszköz) okozza az első ránézésre érthetetlen hibát, hanem valamilyen logikai hiba található a vizsgált rendszerekben (hibás aktívelem konfigurálás, hibás környezet beállítás, programhiba, kezelő hibája, stb.). A hibák korrigálásával, a megfelelő beállítások elvégzésével látványos javulást lehet elérni. Az okok felderítése komoly szakmai felkészültséget, nagy tapasztalatot, illetve komoly műszerezettséget igényel.
Mivel ennek a szolgáltatásnak csak munkadíja van (általában nem kell költséges, még nagyobb teljesítményű eszközöket megvásárolni), rövid idő alatt megtérül a rendszer hatékonyságának növelésére fordított költség. Az Atigris a szolgáltatást a Betternet Kft. bevonásával végzi.
Kapcsolódó cikkek
- Phion IT-biztonsági megoldások a Kapsch-tól
- Mi történik, ha az adatközpont eltűnik?
- A Cisco továbbfejlesztette az "önvédő hálózatot"
- Ismét a CEBIT-en a Megatrend
- AXIS 233D hálózati kamera progresszív szken-nel
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- A Check Point vállalati hálózatbiztonsági megoldásának új változata
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- Nagyobb árbevétel-növekedésre számít az Alphasonic
- Coworld termékek már Magyarországon is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.