Következő generációs CRM a felsőoktatásnak

OTS - Cégvonal, 2007. június 9. 09:18

A felsőoktatási ügyfélkapcsolati szoftverek (CRM) terén élvonalbeli Intelliworks, Inc., bemutatta következő generációs CRM platformját, az Oriont. Az alapjaiban átalakított, teljes egészében web-alapú és igény szerint alkalmazható Orion CRM az első kifejezetten a felsőoktatás sajátos igényeinek kielégítésére tervezett többfelhasználós szoftver szolgáltatás (Software as a Service, SaaS).

Az Orion az alábbi funkciók kiegyensúlyozott egységét nyújtja:

1. Gazdag felhasználói élmény - a leginkább felhasználóbarát és legelegánsabb felhasználói felület a felsőoktatásban

2. Telepítés nélkül - nem igényel semmiféle szoftver telepítést sem az egyetemi számítógép rendszerekben, sem a felhasználói számítógépeken

3. Gyors alkalmazásba vétel - órák alatt alkalmazásba vehető hónapokkal, illetve évekkel szemben

4. Folyamatos frissítés - gyors bővíthetőség új funkciókkal

Az Orion egyszerű használhatóságot, gyors konfigurálási lehetőséget és rövid alkalmazásba vételi periódust kínál web böngésző felületen keresztül. Mivel nem igényel külön szoftver telepítését, az Orion SaaS a meglévő rendszereknél és az intézmények saját fejlesztéseinél jóval hamarabb alkalmazásba fogható. Olyan feladatokat, mint például az adatfeltöltés vagy célzott marketing kampányok lefuttatása akár egy órán belül is el lehet végezni. A felhasználók egyedi eszközöket hozhatnak létre saját CRM honlapjukon marketing kampányaik, címlistáik, feladataik kezelésére.

A felsőoktatási intézményeknek az üzleti főiskoláktól kezdve a szakképzési intézményeken, a helyi főiskolákon át a non-profit intézményekig és az egyetemi programokig mind előnyére válik az Orion funkciógazdag, teljes egészében web-alapú SaaS rendszere.

Az Orion racionalizálja a felsőoktatási intézmények kapcsolati marketing és kommunikációs funkcióit, miközben javítja a különböző tanszékek és programok közötti interakciót. Teljes körű áttekintést nyújt a kapcsolatok és minden egyes kapcsolattal folytatott kommunikáció felett.

További részletek az Orion funkcióival és árazásával kapcsolatban a 2007 nyarán esedékes piaci bevezetéskor kerülnek közzétételre.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyszerű, bárhonnan létrehozható elektronikus aláírás bárkinek

A távoli minősített elektronikus aláírási szolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek gyakorlatilag bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközről kezdeményezhetnek elektronikus aláírást, minden eddiginél egyszerűbb és kényelmesebb módon. Ahhoz azonban, hogy egy bizalmi szolgáltató ilyen szolgáltatást kínálhasson, rendkívül komoly technikai háttérre van szükség. 

2020. október 29. 09:39

Automatizálás együttműködő alkalmazásokkal

Elmondhatjuk, hogy jelenleg a gépkiszolgálást jobbára még mindig emberek végzik, azonban a robotok kezdik forradalmasítani a gyártási folyamatok ezen monoton területét is.

2020. október 28. 19:26

Adatrendszerezés mesterséges intelligenciával

Az információ hatalom, ami minden vállalatnál rendelkezésre áll. De csak az jut versenyelőnyhöz, aki megfelelően tudja értelmezni és hasznosítani az információhalmazt, és ki tudja nyerni belőle a lényeget. A szervezeteknél összegyűlő adatmennyiség viszont olyan óriási, hogy esélytelen emberi munkával nekilátni a feladatnak. A gépi tanulás és a mesterséges intelligencia ezzel szemben képes szövegek, hangok, képek vagy arcok felismerésére és elemzésére, így akár rejtett összefüggésekre is rá tud világítani. Ezért használja a Micro Focus is egyre több megoldásában ezeket a technológiákat.

2020. október 28. 17:48

Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával

A GLAMI.HU egy évvel ezelőtt indította el vizuális keresési szolgáltatását, amely egy mobillal készített fotó vagy egy netről lementett kép segítségével egyetlen felületen több száz európai webáruház kínálatát teszi kereshetővé. Az egyre népszerűbb funkció nem csak a felhasználói élményben jelent nagy előrelépést, de jelentősen hozzájárul a webáruházak forgalmának növekedéséhez.

2020. október 28. 13:28

A Dell Technologies kibővíti as-a-Service stratégiáját

A felhő alapú informatikai infrastruktúrák területén vezető* Dell Technologies az APEX projekt keretében kibővíti szolgáltatásként kínált ajánlatait. A vállalat így megkönnyíti a hozzáférést on-demand technológiáihoz ügyfelei és partnerei számára a tárolók, szerverek, hálózatok, hiperkonvergens infrastruktúrák, asztali számítógépek és szélesebb körű megoldások esetében.

2020. október 28. 12:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás