Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat

Kovács Attila, 2007. június 6. 13:12

Sajtótájékoztatót tartott ma az Avaya Magyarország Kft. Ezen két téma szerepelt: az Avaya megvételére irányuló fúziós tranzakciós megállapodás, illetve az Avaya Communications Manager 4.0 új kommunikációs programcsomag-változat.

Az Avaya igazgatótanácsa elfogadta a Silver Lake befektetési vállalat és a TPG Capital magánbefektető cég fúziós ajánlatát, amelyet elfogadásra javasol az Avaya részvényeseinek. A tranzakció értéke közel 8,2 milliárd dollár, illetve 17,5 dollár rendes részvényenként. A felvásárlásos fúzió várhatóan 2007 őszén fejeződik be, attól függően, hogy a részvényesek, illetve az általános szabályozó szervezetek jóváhagyják-e azt, illetve további kötelező feltételek mikor zárulnak le.

A komplett vállalati telefonközpontokat vezérlő Avaya Communicatios Manager 4.0 verziót Kővári István ismertette. Az új változattal az volt a fejlesztők célja, hogy az alközponti rendszert még stabilabbá, hibatűrőbbé tegye. Az új változattal együtt több ingyenes alkalmazást is kapnak a felhasználók, így pl. a Converged Network Analyzer-t és az Avaya Software Update Manager-t.

Az új szoftver-verzióban nemcsak a meglévő kiépítési lehetőségek nőttek(akár 7000 call center ügyintéző, 12000 trönk-kapcsolat a külső szolgáltatókkal; 400 kezelői munkahely egy rendszeren belül), de a biztonsági és kényelmi funkciók, valamint új hálózati elemek is bevezetésre kerültek. A licencelés aélapja a kkv-knak szóló olcsóbb megoldás (max. 360 mellék, max. 16 telephely, illetve a nagyvállalati (ecg) megoldás (max. 36000 mellék).

Főbb jellemzők:


- a Software Update Manager alkalmazás segítségével a nagy számú, rendszeren belüli, cserélhető szoftverű eszközök frissítése automatikusan megoldható, így egyszerűsítve a rendszer üzemeltetését;
- a vidéki telephelyekre javasolt telefonos eszközök túlélőképessége helyi szerver nélkül (erre akkor lehet szükség, ha a központi vezérlővel a kapcsolat megszakad);
- több telephelyes rendszerben, a céges belső hálózat megszakadása esetén a dolgozók továbbra is úgy kommunikálhatnak egymással, hogy észre sem veszik a belső hálózat feldarabolódását. Ebben az esetben a telephelyek közötti beszélgetés a szolgáltatói hálózaton épül fel, automatikusan;
- olyan gateway/szerver nélküli SIP-alapú telefonos megoldás, mely segítségével 20-as IP-telefonos csomagonként akár komplex, több telephelyes rendszer építhető ki;
- már meglévő informatikai routerbe helyezhető gateway-modul, mely segítségével egy Juniper router telefonos alközponti funkciókat képes ellátni;
- belső hívások esetén dinamikus hívószámtiltás;
- intelligens hívásátirányítás, mely akár a hívás forrásától, napszaktól és a hívott állapotától függően különböző csatornákra képes irányítani a hívásokat;
- időponttól függő telefonzárolás (automatikus kilépés a telefonközpontból);
- új asztali készülékek az Avaya One-X Deskphone termékcsaládon belül, mind a kevés szolgáltatást igénylő felhasználók, mind a call center ügyintézők igényeihez szabva;
- ingyenes hálózat-analizáló alkalmazás, mely a 4.0–ás verziótól kezdve már a telefóniás rendszerek részét képzi. Képes az IP-hálózat állapotának üzemszerű monitorozására, így az ügyfél időben kaphat figyelmeztetést az IP-telefónia számára fontos paraméterekről (késleltetés, csomagvesztés, jitter stb.);
- új statisztikai rendszer, mely egyetlen felületre képes egyesíteni a különböző Avaya rendszerek (telefonközpont, multimédiás ügyfélszolgálati rendszer, kampány menedzsment eszköz, stb.) által generált statisztikai adatokat. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás