Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
Vodafone és Accenture több éves szerződés írtak alá, amely alapján a Vodafone az Accenture-t bízta meg azzal, hogy segítsen egy olyan egységes integrált vállalatirányítási rendszert (ERP) létrehozni, amellyel a Vodafone többek között az erőforrások hatékonyabb felhasználását, jobb információáramlást, nagyobb üzleti agilitást, illetve komolyabb ügyfél-orientációt remélhet.
Az Accenture ezzel a megbízással a Vodafone Csoport hároméves üzleti átalakítási programjában működik közre, amelynek célja, hogy a nagyobb hatékonyság érdekében a Csoporton belüli folyamatokat harmonizálja, a pénzügyek, a ellátási lánc, valamint a humánerőforrás kezelése terén. A folyamatok átalakítása és a rendszerbevezetés a csoport 17 vállalatát és egyéb központi szolgáltató funkciót ellátó szervezetét érinti.
Az Accenture – mint a Vodafone által preferált rendszerintegrátor – az információáramlás javításán túl, bizonyos üzleti folyamatok standardizálásával és centralizálásával is segít kiemelkedő hatékonyságot elérni.
Mark Bryant, az Accenture Vodafone Programjának ügyvezető igazgatója elmondta:“Az Accenture pár évvel ezelőtt már dolgozott a Vodafone-nal néhány olyan projekten, amellyel segített a Vodafone-nak, mint multinacionális vállalatnak, jövőjének újragondolásában. Az Accenture vállalatirányítási megoldásai a döntéshozóknak nyújtanak lehetőséget arra, hogy még versenytársaik előtt cselekedhessenek. Az Accenture a Vodafone-nak olyan egységes integrált döntés-támogatási megoldást segít létrehozni, amelyek segítségével pénzügyi, működési és egyéb információikat leghatékonyabban tudják elemezni és kézzelfogható anyagi javakká fordítani.”
Kapcsolódó cikkek
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.