Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
Terry Semelt, az elmúlt évek Yahoo-vezetőjét lépésképtelenséggel vádolták, és azzal, hogy visszariad vagy elodázza a stratégiai döntések meghozatalát. Az új elnök, a korábbi társalapító Jerry Yang napokkal kinevezése után rácáfolt a vállalat hírére, és meg nem nevezett összegért megvette az USA egyik legfontosabb egyetemi sportokkal foglakozó oldalát.
A Rivals.com az Egyesült Államokban nagy népszerűségnek örvendő és éppen ezért jelentős reklámpiacnak tekintett egyetemi sportokkal foglalkozik, és annak ellenére, hogy egyes részei csak havi 10 dollárért érhetők el, 185 ezer előfizetővel rendelkezik.
Az üzlet érdekessége, hogy a Rivals.com nagy ellenfele a Scout.com a Rupert Murdoch tulajdonában levő News Corp kezében van. Éppen a News Corp 25 százalékos Yahoo részesedés vásárlásáról beszéltek, míg Semel nem távozott. A Rivals.com vételárát nem közölték, de azt tudni lehet, hogy a News Corp tavaly 60 millió dollárt fizetett a Scout.com-ért.
Kapcsolódó cikkek
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Bezöldült a Google
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- Murdoch eladná a Myspace-t a Yahoonak: 12 milliárd dolláros üzlet
- Távozik a Yahoo elnöke
- A Microsoft mégsem akarja megvenni a Yahoo-t
- A Yahoo is online reklámcéget vesz
- A Google ráduplázott a Yahoora
- A Yahoo kiábrándító eredményt ért el az első negyedévben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.