A UPC a félév végére 1,28 millió előfizetést szolgált ki Magyarországon
Az amerikai Liberty Global Inc., vállalat által közvetve 100 százalékban tulajdonolt UPC holland távközlési cég az idei második negyedévben a múlt év azonos időszakához képest 110 ezer előfizetői ponttal növelte bázisát, bevétele pedig ez idő alatt 10 százalékkal 827 millió euróra nőtt. A Telecompaper holland távközlési lap szerint a második negyedévi magyarországi eladások értéke 15,2 százalékkal növekedett, a féléves eladás 12,7 százalékkal.
A magyarországi bevételek a Liberty féléves üzleti jelentése szerint a tavalyi év azonos időszakához viszonyítva 18 millió dollárral, 23,7 százalékkal nőttek, ha pedig az egész első félévet hasonlítjuk a tavalyihoz, akkor 33 millió dolláros, 21,9 százalékos a növekedés.
Az előfizetői számokat nézve az elmúlt negyedévben a televíziós előfizetők számának csökkenése mellett 11500 új internetes és 7100 új telefonos előfizetőt sikerült szerezni. Csaknem 1 millió 280 ezer előfizetést szolgál ki Magyarországon az UPC, ebből 716,2 ezer kábeltévés, 243,4 ezer internetes és 161,1 ezer a telefonos előfizetés.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.