Mobilreklám-céget vesz a Nokia

Genda Csongor Zoltán, 2007. szeptember 18. 20:13

A Nokia képviselői bejelentették, hogy vállalatuk hamarosan felvásárolja az Enpocket nevű mobilreklám-specialistát.

A Nokia hitelt adott a mobilreklám-piac óriási növekedését előrejelző prognózisoknak, és az amerikai Enpocket bekebelezésével akar erősíteni ezen a területen. A felek nem hozták nyilvánosságra, hogy a finn gyártó milyen nagyságrendű összeget fizet a tengerentúli vállalkozásért. A hivatalos közlemény szerint az ügyletet még jövő hónapban lezárják, mikortól kezdődően a reklámspecialista a Nokia Software & Services üzletágának felügyelete alatt fog majd tovább működni. A bosztoni székhelyű cég főbb tevékenységei közé tartozik a mobilplatformra írt hirdetések (SMS, MMS, WAP, videó) kiszolgálása, kampányok megszervezése és a hatékonyságelemzés. A 120 alkalmazottat számláló vállalkozás olyan ügyfelekkel áll szerződésben, mint a Vodafone, a Sprint Nextel vagy a Pepsi és a Hyundai.

Kulcsszavak: Nokia +céginfo marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05