E-kereskedelmi konferenciát szervez a Google és a SzEK
Közösen rendez konferenciát az internetes marketingről a Google a magyar internetes kereskedők „Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért” (SzEK) nevű egyesületével.
November 22-én Budapesten rendez konferenciát a világ egyik leggyorsabban fejlődő internetes vállalata, a Google, és a főleg hazai internetes kereskedőket és az online piaccal foglalkozó cégeket, szakembereket tömörítő szervezet, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért. Az egynapos rendezvény délelőttjén keresőmarketinggel foglalkozó hazai cégek és szakemberek tartanak előadásokat, amelyekben példákon, esettanulmányokon keresztül mutatják be az interaktív hirdetésben rejlő lehetőségeket. A délután folyamán a Google két külön szekcióban, a keresőmarketingben jártas, illetve az abban járatlan potenciális felhasználóknak, kis- és középvállalkozások képviselőinek mutatja be, hogyan tehetik ismertebbé vállalkozásukat, valamint hogyan tehetnek szert minden korábbinál hatékonyabb és mérhetőbb módon új ügyfelekre.
A részletes programról és a konferencia helyszínéről a későbbiekben pontos tájékoztatást adunk.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Gphone, de szoftver formájában
- A Yahoo után a Google is megújítja levelezőjét
- Egekben a Google-részvények a mobilpiacra való belépés hírétől
- Több kulcsszó alapján keresnek az internetezők
- Duplázott a Baidu - megelőzte a Google-t
- A 10 legnépszerűbb online kereskedő
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Google Gphone: létezik, de nem hardver?
- II. Mobil Konferencia Budapesten
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - hatodszor
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.