90 ezer Toshiba HD DVD lejátszó fogyott Amerikában a hétvégén
Először a Wal-Mart határozott úgy a múlt héten, hogy a 299 dolláros listaárú, ám a legtöbb helyen már 199 dollárba kerülő első generációs HD DVD lejátszóból még meglévő készleteit mindössze 99 dollárért kiárusítja. Erre válaszul több más kiskereskedő is hasonlóan cselekedett, a Best Buy pedig emellett az eddig 299 dollárért árult HD-A3 árából is levágott egy százast. Becslések szerint a hétvégi forgalom mintegy 35%-kal megnövelte a HD DVD lejátszóval rendelkezők táborát a tengerentúlon, miközben a legnépszerűbb asztali Blu-ray lejátszóból, a Sony BDP-S300-asból három hónap alatt sem fogyott ilyen mennyiség.
A HD DVD lejátszóknak persze jelenleg nem annyira az asztali Blu-ray ajánlatokkal, hanem elsősorban a Sony Playstation 3 játékkonzoljával kell megküzdeniük a vevők kegyeiért. Márpedig még úgy is, hogy az amerikai PS3-tulajdonosok 40%-a tudomást sem vesz a konzolban lévő Blu-ray meghajtóról, mintegy 750 ezren néznek Blu-ray filmeket a készüléken. Ez pedig a filmeladásokon is tükröződik, ahol egyelőre legalább 2 : 1 a Blu-ray előnye a HD DVD-vel szemben.
Kapcsolódó cikkek
- Hagyományos DVD-re ír HD tartalmat az új Toshiba asztali készülék
- Négy új Toshiba noteszgép HD DVD meghajtóval
- Még 18 hónapig is eltarthat a DVD formátumháború
- Új kéklézeres hibrid készülékek az LG-től
- Olcsó HD DVD lejátszók jönnek Európába
- Három trófeát nyert az LG a 2007-es EISA díjátadón
- 30 gigabájtos dupla rétegű, egy oldalas HD DVD lemez
- A Samsung bemutatta Blu-ray/HD DVD hibrid lejátszóját
- Hatszoros sebességű Blu-ray író
- Háromszor több HD DVD-lejátszó kelt el Európában mint Blu ray
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.