A Sony húz hasznot a Nintendo Wii-hiányból
A Sony november 2-án dobta piacra az olcsóbb, 40 GB-os modellt, a 80 GB-os verzió árát pedig ezzel párhuzamosan 600-ról 500 dollárra csökkentette. A 400 dolláros változat persze még mindig 150 dollárral kerül többe a Wii-nél, sőt a 20 GB-os Xbox 360-nál is 50 dollárral drágább, ám úgy tűnik, az amerikai vásárlók egy része ennyivel már hajlandó többet áldozni a Blu-ray optikai meghajtóval és nagyfelbontású (HD) grafikával felruházott játékkonzolért. Eközben a PS3, illetve a Sony egy váratlan segítséget is kapott, ugyanis a Nintendo Wii-ből a hatalmas kereslet miatt asz Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában akadozik az ellátás.
A két faktor együttes hatására a PlayStation 3 heti forgalma a hónap elején a korábbi 30-40 ezerről 75, majd 100 ezerre nőtt a tengerentúlon. Howard Stringer Sony-vezér szerencsés véletlennek nevezte az árleszállítás és a Wii-hiány időbeli egybeesését, ugyanakkor azt nyilatkozta, hogy PS3-ügyben végre valóban megtörtént az az áttörés, amire kezdettől fogva vártak. Stringer egyúttal a kéklézeres DVD formátumok ügyében is visszanyerte magabiztosságát; míg néhány napja még patthelyzetről beszélt a két platform harcában, most úgy nyilatkozott, hogy a fellendülő PS3-forgalom az ünnepi szezonban óriási előnyhöz juttatja majd a Blu-ray tábort a HD DVD-vel szemben az eladott készülékek tekintetében.
Kapcsolódó cikkek
- DivX-kompatibilis lesz a PS3
- Hétéves a Sony PS2
- Nem enged a Nintendo a 249 dolláros Wii-ből
- Olcsóbb PS3 Japánban is
- Hiánycikk lesz karácsonykor a Wii
- 4 nap alatt 250 ezer új PSP fogyott Japánban
- PlayStation telefon a Sonytól
- Több Wii fogyott, mint Xbox 360 és PS3 együttesen
- Az árcsökkentés óta 135%-kal több PS3 fogyott Amerikában
- Szeptemberre érkezik az olcsóbb és vékonyabb Sony PSP
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.