Tovább csökken a papírmunka

Egyedülálló hazai NAV fejlesztések

forrás Prim Online, 2007. november 20. 17:21

Magyarországon elsőként vezetett be a közelmúltban két innovatív fejlesztést a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerhez egy hazai cég, a MultiSoft Kft. Az egyik megoldás az áruterítési munka adminisztrációját csökkenti drasztikusan, míg a másik a raktári nyilvántartásban jelent komoly segítséget.

"Az első megoldást a MultiSoft a Scandinavian Tobacco Hungary Kft. számára fejlesztette. A dohányáru nagykereskedésnek régóta jelentett felesleges terhet az árut terítő dolgozók rengeteg adminisztrációja" − ismerteti a korábbi helyzetet Györke Szabolcs, a MultiSoft fejlesztője. Számlák, fuvarlevelek, megrendelések tömege került ki a dolgozók keze alól papír alapon, melyet aztán a cég központjában néhány hetes, de gyakran hónapos késéssel, kézzel dolgoztak fel és vittek be a már jó ideje működő vállalatirányítási rendszerbe. Ez nem csak számos hibalehetőséget és késést jelentett, hanem rengeteg felesleges papírt és munkaórát, nem is beszélve az ügyfélszámlák kezelésének nehézségéről. Ezért határozott a vállalat úgy, hogy mindenképp elektronikus, közvetlen megoldást keres. Így nyílt lehetősége a MultiSoftnak Magyarországon elsőként közvetlen, vezeték nélküli összeköttetést teremteni a terepen dolgozó PDA tenyérszámítógépek és a telephely Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszere között. Ezzel a kiszállítók a helyben kiállított számlákat közvetlenül a szerverre tudják menteni, az egyes ügyfelek egyenlegét azonnal látják új megrendelés esetén, és éves szinten több ezer munkaórát takarítanak meg, miközben a nyilvántartás precízebb és sokkal naprakészebb lett.

A MultiSoft másik, szintén egyedülálló fejlesztése az elsőként a Herlitz Hungária számára szintén ebben az évben átadott raktári adminisztrációs megoldás. A cég korábban ugyancsak papír, illetve táblázatkezelő segítségével oldotta meg raktári adminisztrációját, holott NAV rendszerében benne rejlett a potenciális lehetőség, hogy elektronikus raktárnyilvántartó eszközökre térjenek át. A megoldás neve NAV ADCS (rádióhullámos vonalkód leolvasás és raktármenedzsment), amely alkalmas a raktári történések (ki- és betárolás, leltár, készletkezelés, stb.) vonalkód alapú kezelésére úgy, hogy a raktár eseményei automatikusan jelennek meg az NAV rendszerben.

„Bár mindkét újítás egyedi megrendelések alapján készült, és ez idáig egyedüliek a hazai NAV felhasználók körében, természetes” − zárta szavait a fejlesztő −, „hogy a gondok, melyekre választ adnak, nem egyediek, így a mintaprojekteket követően jelentős érdeklődésre számítunk a megoldások iránt.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Fujitsu új megoldása megfizethető áron nyújt all-flash adattárolást

A Fujitsu bemutatta ETERNUS AF S3 all-flash tömbjei és ETERNUS DX S5 hibrid tárolórendszerei kibővített és megújult kínálatát. A digitalizáció új paradigmáinak támogatására fejlesztett, új generációs tárolórendszerek optimalizált teljesítménnyel kezelik a digitális korszakra jellemző adattömeg-növekedést, folyamatosan rendelkezésre álló alkalmazásokat és komplex munkaterhelést, miközben kimagasló adattárolási hatékonysággal tartják alacsony szinten a költségeket. 

2019. november 12. 18:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás