Nintendo: raktárhiány miatt nincs reklám

Milkovits Gábor, 2007. december 8. 10:23

A Nintendo a Wii játékkonzol televíziós reklámozásának ideiglenes felfüggesztését fontolgatja Nagy-Britanniában, mivel az óriási kereslet miatt készlethiány keletkezett a népszerű készülékből.

A gyártó a karácsony előtti bevásárló szezonban venné le a reklámokat a képernyőről, azaz a hirdetés felfüggesztése 2008 elejéig tartana. A már megvásárolt reklámidőt valószínűleg a hordozható DS reklámjaival tölti majd ki a cég. A hiány annak ellenére fennáll, főként a brit a japán és az amerikai piacon, hogy a Nintendo a termelés felpörgetésével havi 1,8 millió példányt gyárt(tat) a Wii-ből. A változatlanul igen magas kereslet miatt a vállalat nemrég 14 millióról 17,5 millióra növelte a Wii-re vonatkozó eladási prognózisát a 2008 március végéig tartó pénzügyi évre. A Nintendo hivatalos közleményében a fogyasztók iránti felelősséggel indokolta a televíziós reklámozás felfüggesztését, sokan azonban így is csalódni fognak, mivel felmérések szerint rengetegen helyezték karácsonyi bevásárló listájuk élére a játékkonzolt.

A készlethiány miatt sok kereskedő külön weboldalakat hozott létre azért, hogy tájékoztassa a vásárlókat, van-e elég Wii raktáron. Egyes híradások szerint az árcsökkentés mellett a Wii körül kialakult helyzetnek is szerepe volt abban, hogy a Sony Playstation 3 konzol eladásai látványosan megugrottak az utóbbi hetekben.

Kulcsszavak: játék Nintendo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09