Több mint 150 millió weboldal a világhálón

A Netcraft felmérése szerint csak decemberben 5,4 millió új portál jött létre, míg a teljes tavalyi év folyamán 50 millió, ami abszolút rekord a 2006-os 30 millió után. A drámai növekedés mögött elsősorban az internetes naplók (blogok) elburjánzása áll, amelyeket a felmérés – jogosan vagy sem – mind weboldalként tart számon. Így például csak a MySoace, a Live Spaces és a Blogger mintegy 25 millió oldalt (blogot) üzemeltet együttesen. Érdekes adat, hogy az 50 millió új weboldalból mindössze 19 millió számít aktívnak, azaz nem csupán lefoglalt domain vagy sablon.
Ami az ISP szerverszoftvereket illeti, az Apache továbbra is vesztett részesedéséből, 1,19%-ot, és így jelenleg 49,57%-on áll. A blogok előretörése miatt ugyanakkor a Microsoft részesedése is 0,8%-kal csökkent – amivel most a piac 35,76%-a az övé-, és az öt nagy közül egyedül a Google terjeszkedett valamelyest, 0,23%-ot, amivel részesedése 5,51% lett. Számszerűen az Apache 76,95 millió, a Microsoft 55,51 millió, a Google pedig 6,56 millió weboldalt üzemeltet.
Kapcsolódó cikkek
- Városnézés, MP3-lejátszóval Szegeden
- kulturgut.wien.at: Bécs új honlapja
- Az InfoRádió kapta Az év honlapja idei médiadíját
- Díjazták a NOD32 honlapját
- Magyar internetes holding terjeszkedik a Balkánon
- 2007 legjobb honlapjai, kreatív megoldásai
- LG 'Shine Blended' globális kampány és weboldal
- 100 ezer látogató egy nap alatt az aukciós portálon
- Új üzleti portál az Atigristől
- Roham a Nintendo mobiltévé kiegészítőért, lefagyott weboldal
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új közösségi platformmal hóditja meg a magyar milliárdos vállalkozó a világot
2004-ben költözött Írországba, majd a világ számos pontján is élt Joe Bitter, vagyis Bitter József. A 76 országban működő E-commerce vállalkozásairól ismert magyar származású üzletember korai kriptovaluta portfóliójával emelte új dimenzióba a karrierjét. Noha a vállalkozó ma már elégedetten dőlhetne hátra, Bitter Józsefnek mégis van egy szívügye: szeretne luxustermékeket elérhetővé tenni a vásárlók legszélesebb körének, és egyben a legmagasabb profitot garantálni az eladóknak, ezért egy új elveken működő közösségi platformot fejlesztett ki.
Technológia-imádó vállalkozó anyuka Az Év Marketingese
A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat a marketingjében, mellyel kiemelkedett a piaci versenyből. A 16. Marketing Szuperkonferencia keretében megrendezett verseny, idén először élő online közvetítésen is követhető volt a Facebookon.
Búvárkodásra is alkalmas prémium okosórával bővült a Huawei magyarországi kínálata
Búvárkodásra is alkalmas okosórát hozott a Huawei hazánkba. A luxusórák formavilágát idéző WATCH Ultimate 100 méteres mélységig vízálló, precíz navigációs rendszerrel szerelték fel, és kifejezetten strapabíró anyagokból készült. Az óra átfogó egészségkövető funkciókkal, többek között EKG-méréssel és stresszfigyeléssel is rendelkezik. A HUAWEI WATCH Ultimate egyaránt kompatibilis Android és iOS okostelefonokkal.
Hajlítható élmény a Try Galaxy segítségével
Már elérhető a Samsung Try Galaxy program frissítése, amellyel a nem androidos okostelefonok felhasználói már magyar nyelven is kipróbálhatják a One UI 5.1.1 szoftver vonzó lehetőségeit és felfedezhetik az új Galaxy Z Flip5 és Z Fold5 okostelefonok funkcióit. A Galaxy Z Fold5 sokoldalú és magával ragadó kijelzőjének előnyeit újszerűen mutatja be az alkalmazás: két párosított eszközön szemlélteti a hajlítható élményt.
Emeld magasabb szintre az edzésterved a HONOR Watch 4 segítségével
A HONOR bejelentette a HONOR Watch 4-et, a viselhető HONOR készülékek legújabb tagját. Stílusos formatervezés, precíz funkciók, egy nagy, akár 60Hz-es képfrissítésre is képes, 1,75-os színes AMOLED kijelző jellemzik amellett, hogy Bluetooth hívásokra is alkalmas. Mindehhez egy akár 14 napot is bíró akkumulátor társul, amivel tökéletes társ a fittség nyomon követésére bárhol, bármikor.