A Yahoo még többet akar kisajtolni a Microsoftból
A redmondi konszern múlt hétvégén jelentette be hivatalosan is, hogy felvásárolná a keresőpiac második legnagyobb szereplőjét, a Yahoot, s közel 45 milliárd dollárt ajánlottak az internetes cégért, ami akkor még 62%-kal több volt, mint annak reális értéke. Időközben azonban változott a helyzet, hiszen a keresőcég részvényeinek az árfolyama jócskán megugrott, a Microsoft-papírok pedig 14%-kal érnek kevesebbet, mint egy héttel ezelőtt. Ez azt jelenti, hogy a Yahoo részvényesei jobban járnának, ha tulajdonrészeiket a tőzsdén adnák el. Megbízható forrásokra hivatkozva a New York Times hírül adta, hogy a Yahoo méltatlannak tartja a 45 milliárdos vételi ajánlatot, a vállalat pedig ezért inkább affelé tendál, hogy megőrizze függetlenségét, akár egy a Google-el kötött reklámszerződés árán is.
A Yahoo vezetősége egyelőre még nem hozott döntést, hiszen a döntéshozók egy része azt javasolta, hogy próbálják meg rávenni a Microsoftot, hogy ajánljon a keresőcégért egy magasabb összeget, a bizottság másik fele viszont az önállóság megőrzését támogatja.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo elkerülné a Microsoft általi felvásárlást - Google-segítséggel?
- A Microsoft megvásárolta a norvég Fast keresőprogram-fejlesztőt
- A Google nem nézi jó szemmel a Microsoft-Yahoo fúziót
- A Yahoo nem mond nemet a Microsoftnak, de egyelőre igent sem
- A Microsoft 45 milliárd dollárt kínál a Yahoo-ért
- Negyedével csökkent a Yahoo nyeresége, tömeges elbocsátások
- A New York-i határidős indexeket a Microsoft eredménye és az amerikai gazdaságösztönző csomag hírei emelik
- 79%-kal nőtt a Microsoft nyeresége
- Magyar cégek kifogásolják a 25 milliárdos központosított szoftver-tendert
- Szabadalomsértéssel vádolják Kínában a Microsoftot
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.