Újfajta, megosztott profilkezelés a MySpace-en, és rajta kívül

Kiss Ádám Zoltán, 2008. május 9. 20:07

A MySpace kezdeményezése, hogy a felhasználók számtalan különálló profiljukat meg tudják jeleníteni más, akár rivális oldalakon, és megoszthatják az ottani felhasználókkal. Hogy valódi változás készülődik az jelzi, hogy a Yahoo, az eBay, a Twitter, és a Photobucket, csatlakozna, de még a FaceBook neve is szóba került.

A világ legnépszerűbb közösségi hálózata érdekes kezdeményezésbe kezdett, „adatelérhetőségi” kampánya keretén belül a felhasználók profiljának adatai megjeleníthetők lennének más oldalakon is, akár beépítésre kerülhetnének. A jelenlegi gyakorlat, hogy az interneten szörfözők számos oldalon regisztrálnak, és ennek megfelelően számos különböző profilt hoznak létre. Ez egyrészt fölösleges és időrabló, másrészt kénytelen-kelletlen skizofrén állapotba taszítja a felhasználót, aki egyetlen személyiség, mégis 10-20 formában van jelen az interneten. A rendszer elemein még dolgoznak, de a legnagyobbak közül már olyan kulcsfontosságú oldalak jelezték, hogy részt vennének a rendszerben, mint Yahoo, az eBay és a Photobucket. Ám talán még ennél is ígéretesebb, hogy a MySpace együttműködést ajánlott legnagyobb riválisának, a FaceBooknak is. A kezdeményezés mindenesetre alapvető változást jelez a közösségi oldalak működésében, az eddig élesen elzárkózó és egymás legyűrésére apelláló oldalak a közös előnyökért cserébe megnyithatják kapuikat, és mindennek a felhasználók szüretelhetik le a hasznát.

Kulcsszavak: MySpace média

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com