Újfajta, megosztott profilkezelés a MySpace-en, és rajta kívül

Kiss Ádám Zoltán, 2008. május 9. 20:07

A MySpace kezdeményezése, hogy a felhasználók számtalan különálló profiljukat meg tudják jeleníteni más, akár rivális oldalakon, és megoszthatják az ottani felhasználókkal. Hogy valódi változás készülődik az jelzi, hogy a Yahoo, az eBay, a Twitter, és a Photobucket, csatlakozna, de még a FaceBook neve is szóba került.

A világ legnépszerűbb közösségi hálózata érdekes kezdeményezésbe kezdett, „adatelérhetőségi” kampánya keretén belül a felhasználók profiljának adatai megjeleníthetők lennének más oldalakon is, akár beépítésre kerülhetnének. A jelenlegi gyakorlat, hogy az interneten szörfözők számos oldalon regisztrálnak, és ennek megfelelően számos különböző profilt hoznak létre. Ez egyrészt fölösleges és időrabló, másrészt kénytelen-kelletlen skizofrén állapotba taszítja a felhasználót, aki egyetlen személyiség, mégis 10-20 formában van jelen az interneten. A rendszer elemein még dolgoznak, de a legnagyobbak közül már olyan kulcsfontosságú oldalak jelezték, hogy részt vennének a rendszerben, mint Yahoo, az eBay és a Photobucket. Ám talán még ennél is ígéretesebb, hogy a MySpace együttműködést ajánlott legnagyobb riválisának, a FaceBooknak is. A kezdeményezés mindenesetre alapvető változást jelez a közösségi oldalak működésében, az eddig élesen elzárkózó és egymás legyűrésére apelláló oldalak a közös előnyökért cserébe megnyithatják kapuikat, és mindennek a felhasználók szüretelhetik le a hasznát.

Kulcsszavak: MySpace média

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

2018. február 8. 10:28

Stratégiai program indul a blokklánc és fintech fejlesztések ösztönzésére

2018. január 26. 15:12

E-kereskedelmi Körkép 2017

2017. december 28. 09:48

Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

2017. december 20. 09:27
cloudappsportal.com