Kompetenciaközpontot hoz létre a Siemens Magyarország
A Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. kompetenciaközpontot hoz létre, amellyel piaci jelenlétének gyors növekedését kívánja előkészíteni.
Új piacra lépési stratégiája keretében a Siemens Enterprise Communications a magyar kommunikációs szolgáltatások piacának magasabb szintű kiszolgálása érdekében szélesíteni kívánja indirekt értékesítési csatornáit. Az értékesítési partnerek bevonásától a cég a termékeihez és szolgáltatásaihoz való jobb hozzáférést, így az értékesítés jelentős bővülését reméli.
Az új Siemens kompetenciaközpont munkatársi gárdája a Siemens szervizrészlegének dolgozóiból áll össze. A kompetenciaközpont hozzáfér a Siemens Enterprise Communications teljes tudásbázisához, így az ügyfelek legösszetettebb műszaki kérdéseire is megtalálja a választ.
Az új kompetenciaközpont „kiválóságközpontként” szolgál majd minden Siemens Enterprise Communicationst érintő műszaki kérdés és megoldás tekintetében Magyarországon.
Az új kompetenciaközpont 2008. július 1-jétől áll a partnerek rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik a Siemens vezér
- Regionális vállalatirányítási vezető a Siemens Zrt.-nél
- Új HR-igazgató a Siemens Zrt.-nél
- Új vállalattal bővül a Siemens csoport
- Siemens Nemzeti Vállalat: 27,5 százalékos forgalom-növekedés
- Magyarországon lesz az Európai Innovációs és Technológiai Intézet székhelye
- Európai Neutronkutató Központ: regionális összefogás a magyarországi megvalósításért
- NCR: Többnyelvű ügyfélszolgálati és oktatóközpont Budapesten
- Bővíti japán technológiai központját a Ricoh
- A 15 éves Siemens Gigaset újult erővel a magyar piacon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.