Magyar diákok a legjobbak között a Google nemzetközi online marketingversenyén
A Google online marketingversenye segítségével a felsőoktatásban részt vevő diákok az elméleti képzés mellett életszerű gyakorlati tapasztalatot is szerezhettek. A diákoknak a rendelkezésükre bocsátott 200 dolláros AdWords-kuponok segítségével egy helyi cég online marketingkampányát kellett hatékonyan megtervezni, a követendő stratégiát meghatározni, a tevékenységeket levezényelni, az eredményeket kiértékelni, végül pedig javaslatokat kidolgozni a cég jövőbeni online marketingjére vonatkozóan.
A 150 legjobb csapatot egy a Google által fejlesztett különleges algoritmus rangsorolta a választott cég honlapjára érkező kattintások, konverziók és egyéb tényezők alapján, a legeredményesebb 10 csapat esetében pedig az egyetemi tanárokból álló zsűri döntött a végső sorrendről.
Az egész világra kiterjedő megmérettetésen az alábbi csapatok bizonyultak a legjobbnak:
- Az összetett verseny győztese a Nyugat-Ausztráliai Egyetem csapata lett, akik egy perth-i falmászó terem, a Hangout kampányát vitték sikerre.
- Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Berni Egyetem csapata teljesített a legjobban, akik egy svájci utazási iroda, az Aaretal Reisen netes forgalmát lendítették fel.
- Az amerikai régió győztese a Pennsylvaniai Állami Egyetem hallgatói voltak, akik egy Pennsylvaniával foglalkozó turisztikai weboldalra, a www.happyvalley.com-ra csábítottak új látogatókat.
- Ausztráliából érkezett nemcsak az összetett verseny győztese, hanem az ázsiai és csendes-óceáni régió legjobbja is: az Ausztrál Üzleti Szakiskola (Australian Graduate School of Management) diákjai meglepő módon nem egy helyi, hanem egy kaliforniai, egyedileg tervezett sütiket készítő pékség számára készítették el kampányukat.
A Modern Üzleti Tudományok Főiskolájáról érkező csapat a PCRent.hu, egy számítógépek bérbeadásával és használt gépek forgalmazásával foglalkozó cég weboldalát választotta online marketingkampánya alanyául. A 200 dolláros keretének felhasználásával - azaz kevesebb, mint 22 ezer forintnyi ráfordítással - 1287 látogatót csábítottak a honlapra, akiknek közel 82%-a, 1053 fő, kattintott rá és tekintette meg az eladó gépek listáját. Ez azt jelenti, hogy a kisvállalkozás mindössze körülbelül 20 forintot költött minden egyes olyan internetezőre, aki a kampány hatására meglátogatta weboldalát.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországi győztes az INFOPROG 2010 versenyen
- X. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny: szlovákoké az előválogató
- 10. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny
- Google AdWords szemináriumok kezdőknek
- A Google-nél akar dolgozni a diákok többsége
- Function 2009 digitális művészeti találkozó és demoscene party
- Újra IBM 48 órás programozó bajnokság
- Magyar diákok nyerték a 2009-es ThinkQuest nemzetközi weboldalépítő versenyt
- Svéd siker a 24 órás budapesti programozóversenyen
- Kiosztották az első keresőmarketing-specialista okleveleket
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Algoritmus mondja meg, hol van jó helyen az orvos
Forr az egészségügy, recseg-ropog az ágazat a korona vírus pandémia idején. Naponta olvasunk cikkeket, nyilatkozatokat az orvosok és egészségügyi dolgozók bérezéséről, munkakörülményeik és karrier kilátásaik kapcsán. Ráadásul a téma még forróbb az egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló törvény óta: egyre több orvos és ápoló kerül választás elé, hogy a magán vagy az állami rendszerben folytassa-e munkáját. Ezen a téren hozhatja meg az áttörést az a 100 százalékban hazai fejlesztésű egészségügyi állásportál, amelyik annyira bízik a sikerében, hogy csak sikerdíjért dolgozik.
A HONOR bejelentette új márkastratégiáját
A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A bejelentésen George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet. A vállalat célja, hogy innovatív, magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon. Ezt az elhatározást erősíti a „Go Beyond” szlogen.
Az Alienware megacélozza gamereknek szánt gépeit
Az Alienware 2021-től együttműködik az NVIDIA-val és az AMD-vel, hogy még gyorsabb és nagyobb teljesítményű megoldásokat kínáljon a játékosoknak és a tervezőknek. Emellett a vállalat az év elején bemutatta legújabb játékosoknak szánt modelljeit.
Szegeden nyitotta meg legújabb üzletét a DIGI
A DIGI a régióban az elmúlt 10 év során fokozatosan végrehajtott technológiai beruházásokkal összhangban, előfizetői kényelmét és érdekeit szem előtt tartva a Szeged Plázában nyitotta meg legújabb üzletét.
Új Dell monitorok a hatékony munkakörnyezetért
Ahogy egyre több vállalat tér át a hibrid munkavégzési modellre, úgy lesznek fontosabbak az olyan technológiák, amelyek munkahelytől és munkakörtől függetlenül segítik az alkalmazottak együttműködését. A dolgozók a tartalomkészítőktől és mérnököktől kezdve az adatelemzőkig és marketingszakemberekig mindannyian azt a tökéletes munkakörnyezetet keresik, amelyben a leghatékonyabban tudnak dolgozni. A Dell a legújabb üzleti monitoraival pont ezt a célt tűzte ki: magasabb szintre emelik a munkavégzést és az alkalmazottak hatékonyságát.