Napi olimpiai összefoglaló a YouTube-on
A www.youtube.com/beijing2008 címről elérhető szolgáltatással a NOB egyrészt azokba a fejlődő térségekbe szeretne eljutni, ahol nem kötött szerződést a helyi tévétársaságokkal az olimpia közvetítéséről, másrészt pedig a fiatalabb, tizen- és huszonéves generációkat szeretné célba venni. Egy felmérés szerint a 2004-es athéni játékokat a tévében nézők átlagéletkora 40 év fölött volt és az előzetes kutatások szerint idén sem lesz alacsonyabb. Eközben viszont az internetes videó ugrásszerű fejlődésen ment keresztül; májusban csak Amerikában 12 milliárd alkalommal néztek online videókat egyetlen hónap alatt. Ezek közönsége nagyon nagy arányban kerül ki a már említett tizen- és huszonéves nemzedék tagjai közül, ami azt jelenti, hogy az olimpiának is igénybe kell vennie az új médiumot, ha a jövőben nem akar veszíteni népszerűségéből. Az elmozdulást a tévétársaságok is igyekeznek követni: az amerikai közvetítési jogokat megvásárló NBC például a 3600 órás közvetítés harmadát online is közre fogja adni.
Az internetes közvetítés ugyanakkor problémákat is felvet, ugyanis az online videók esetében mindeddig nem sikerült olyan reklámkonstrukciót kitalálni, amely egyaránt megfelel a reklámozók és a nézők igényeinek. Márpedig ez a jövőre nézve kulcskérdés: a NOB a tévéközvetítések jogdíjaiból 2005-2008 között mintegy 2,5 milliárd dollár bevételre tett szert, a YouTube-közvetítésért kapott összeg viszont az illetékesek nyilatkozata szerint csupán jelképes. Timo Lumme, a NOB tévé- és marketingfelelőse ennek ellenére optimistán nyilatkozott a sajtónak kiemelve, hogy az internet a játékok történetében most először teljes globális közvetítési lehetőséget biztosít az olimpiának.
Kapcsolódó cikkek
- Privát videók is megoszthatók a YouTube-on
- Jobs üzeni: Blu-ray helyett használd a YouTube-ot!
- Öt éve jelent meg az első YouTube videó
- CivilJutub: videóportál civileknek
- Megváltozott a YouTube
- Kínába irányították a YouTube, a Facebook és a Twitter adatforgalmát
- A YouTube és a Wikipédia is megbénult egy időre
- Percenként 24 órányi videó kerül fel a YouTube-ra
- Feliratozza videóit a YouTube
- XP-n fut az Olimpia
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Technológia-imádó vállalkozó anyuka Az Év Marketingese
A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat a marketingjében, mellyel kiemelkedett a piaci versenyből. A 16. Marketing Szuperkonferencia keretében megrendezett verseny, idén először élő online közvetítésen is követhető volt a Facebookon.
Búvárkodásra is alkalmas prémium okosórával bővült a Huawei magyarországi kínálata
Búvárkodásra is alkalmas okosórát hozott a Huawei hazánkba. A luxusórák formavilágát idéző WATCH Ultimate 100 méteres mélységig vízálló, precíz navigációs rendszerrel szerelték fel, és kifejezetten strapabíró anyagokból készült. Az óra átfogó egészségkövető funkciókkal, többek között EKG-méréssel és stresszfigyeléssel is rendelkezik. A HUAWEI WATCH Ultimate egyaránt kompatibilis Android és iOS okostelefonokkal.
Hajlítható élmény a Try Galaxy segítségével
Már elérhető a Samsung Try Galaxy program frissítése, amellyel a nem androidos okostelefonok felhasználói már magyar nyelven is kipróbálhatják a One UI 5.1.1 szoftver vonzó lehetőségeit és felfedezhetik az új Galaxy Z Flip5 és Z Fold5 okostelefonok funkcióit. A Galaxy Z Fold5 sokoldalú és magával ragadó kijelzőjének előnyeit újszerűen mutatja be az alkalmazás: két párosított eszközön szemlélteti a hajlítható élményt.
Emeld magasabb szintre az edzésterved a HONOR Watch 4 segítségével
A HONOR bejelentette a HONOR Watch 4-et, a viselhető HONOR készülékek legújabb tagját. Stílusos formatervezés, precíz funkciók, egy nagy, akár 60Hz-es képfrissítésre is képes, 1,75-os színes AMOLED kijelző jellemzik amellett, hogy Bluetooth hívásokra is alkalmas. Mindehhez egy akár 14 napot is bíró akkumulátor társul, amivel tökéletes társ a fittség nyomon követésére bárhol, bármikor.
Az iPhone 15 mostantól hazánkban is megvásárolható
Az ikonikus iPhone sorozat legfrissebb készülékei, az iPhone 15, az iPhone 15 Plus, az iPhone 15 Pro és az iPhone 15 Pro Max mellett az Apple Watch Series 9 és az Apple Watch Ultra 2 is a boltok polcaira kerül szeptember 22-én. Az Apple innovációinak sorában újabb mérföldkövet jelentő termékek mától a tavalyinál jelentősen kedvezőbb áron kaphatóak az iSTYLE hazai, kilenc üzlettel rendelkező Apple Premium viszonteladói hálózatában.