Valóban segítenek az ügyviteli rendszerek

forrás Prim Online, 2008. szeptember 23. 13:26

Az ügyviteli rendszereket használó vállalatok naprakészebb, pontosabb képpel rendelkeznek cégük pénzügyi helyzetéről, valamint kevesebb munkával és kevesebb hibával teljesítik adminisztrációs kötelezettségeiket – derült ki a rEVOLUTION Software saját ügyfélkörében végzett, több mint 100 cég bevonásával készített felméréséből. A vizsgálat, amely elsődlegesen a rEVOLUTION Iroda++ integrált ügyviteli rendszer felhasználóinak elégedettségét mérte, arra is fényt derített, hogy egy ügyviteli szoftver bevezetésének ráfordításai számos területen, folyamatosan megtérülnek.

A kérdőívet a rEVOLUTION 260 olyan ügyfelének küldte ki, akiknél már hosszabb ideje gyűlik a tapasztalat a rendszer használatának hatásairól, közülük összesen 128 felhasználó adott választ a feltett kérdésekre. „A kérdőív eredményei alapján kiderült, hogy egy ügyviteli rendszer használata jelentősen képes egyszerűsíteni, hibamentesíteni az adminisztrációt” – mondta Benkő Szilvia, a cég termékmenedzsere. „Piaci tapasztalatunk, hogy a kkv szektorban nagyon sok vállalat használ napjainkban is kockás füzetet vagy több különálló szoftvert a számlázási, készletkezelési, könyvelési stb. feladatokra. A többszöri, kézzel történő rögzítés azonban részben a hibalehetőség esélyét növeli, másrészt felesleges többletmunkát okoz.” Az ügyfelek több, mint 90%-a nyilatkozott úgy, hogy a rendszer bevezetése óta kevesebb időt fordít adminisztrációra, 92%-uk pedig több időt tud fordítani stratégiai feladatokra

A megtérülés fontos elemeként az ügyfelek 91%-a igazolta vissza, hogy a program használatával pontosabb képet kap az üzleti folyamatairól és a cég működéséről. „Egy integrált rendszer – melynek alapelve, hogy minden adatot csak egyszer, egy helyen kell rögzíteni – használata biztosítani tudja a felhasználó számára, hogy a bevitt adatokból származó kimutatások pontosak legyenek. Több, különálló szigetrendszerből származó adatokra épülő kimutatások esetén gyakran előfordul, hogy az egyes rendszerekben valamilyen emberi hiba vagy a rendszerek eltérő működése miatt nem egyeznek egymással az adatok, ez pedig bizonytalanságot okoz és átláthatatlanná teszi a működést” – tette hozzá Benkő.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05