Iparági támogatást kap az új mp3-logó
Az Entertainment Retailers Association (ERA) javasolt egy új egységes mp3 jelölést, mely egyben azt is jelezné, hogy szabad formátumról van szó, mely használható bármilyen médialejátszón, számítógépen. A logó bevezetése egyben egy kampány része is. A felmérések szerint ugyanis a fiatalok jó része nincs pontosan tisztában a formátummal, márpedig annak forgalma egyre nő. A legfrissebb, idén októberi értékesítési adatok szerint az egyes számok letöltése 41 százalékkal, a teljes lemezek letöltése pedig 69 százalékkal ugrott meg a tavaly ilyenkori számokhoz képest. A felhasználók egy része ennek ellenére nem látja tisztán az mp3 lehetőségeit és korlátait, például hogy több változata van felbontás szerint, ezek hogy aránylanak a fájlok méretéhez, mennyire szabadon megoszthatók, és mik minőségi korlátaik a zene dinamikáját illetően. A szabad forgalom és a megoszthatóság egyik hátulütője volt az egységes arculat hiánya. A helyzet tisztázására és forgalom további fellendítése érdekében a HMV, a Woolworths, a 7digital, a Digitalstores, a Tescodigital, a Tunetribe, és a Play.com most egyszerre vezeti be a 100 százalékos kompatibilitást is feltüntető új logóképet, mely várhatóan a közeljövőben más online boltok oldalain is feltűnik majd.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- Online zenebolttal érkezik az Ubuntu 10.04
- LG multimédiás lejátszó és háttértár
- Jajuk 1.8.4
- MusicDNA lehet az Mp3 örököse
- Érintőképernyős autóhifi szórakoztatórendszerek a Sonytól
- AIMP2 zenelejátszó: díjnyertes és ingyenes
- Utcai viseletre termett: Sennheiser MX 55 VC Street
- Vízálló hallókészülék vezetéknélküli telefon- és zenelejátszó-kapcsolattal
- Energiatakarékosság jegyében fogant a Bluetooth 4.0
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.