Michael Bayer az Avaya stratégiaváltásáról

Kovács Attila, 2008. november 6. 14:53

A vállalati kommunikációs rendszerek vezető szállítójaként ismert Avaya stratégiájának a változásairól, termékcsoportjainak átalakulásáról és a vállalat hosszú távú céljairól beszélt ma Budapesten - a szaksajtó képviselői előtt - Michael Bayer, a vállalat EMEA régiós elnöke. Az új stratégia fókuszában a partnerközpontúság áll.

Néhány fontosabb stratégiai változás:

  • nincs a továbbiakban direkt/indirekt ügyfél, minden Avaya-felhasználót Avaya-ügyfélként kezelnek,
  • a termékfejlesztési részleg nem csak a termékekért felelős, hanem azok versenyképes eladhatóságukért is,
  • a cég saját kereskedőit nem a sales-in (amikor az Avaya az eladó/kiszámlázó), hanem sales-out (eladás a partner részéről) alapján fogja mérni és kompenzálni;
  • világszinten egységes partneri programot dolgoznak ki és vezetnek be, így megszűnik a múltban gyakorta előforduló helyzet, hogy a globális és regionális Avaya-partnereket országonként különbözően kezelték,
  • kiemelt befektetésekről (pl. programok, eszközök, web portálok stb.) döntöttek, annak érdekében, hogy a globális partneri csatornát és az azt kiszolgáló infrastruktúrát fejlesszék.


A hosszabb távú (4-5 év) célok között a következőket sorolta fel Bayer:

  • az iparág legnagyobb éves árbevétel-növekedését és profitnövekedését mutató vállalatává kell az Avayának válnia;
  • az üzleti kommunikációban vezető globális vállalattá válni;
  • a kkv-piacon az egységes kommunikáció (Unified Communications), valamint a kontaktcenterek terén globálisan első vagy közel első helyen álló vállalattá válni.


További fontos célokat is megjelölt a régiónkért felelős Avaya-elnök. Ezek a következők: az ügyfél-elégedettség további növekedése, kiemelkedő üzemeltetési gyakorlat, a belső Avaya rendszerek tökéletesítése, a különböző szempontok szerinti versenyben a "legjobb munkahellyé" válni.       

Kulcsszavak: Avaya +céginfo

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05