Új elnök a Sharp Információs Rendszerek európai részlegének élén
A Sharp európai átszervezésének részeként Keiichi Katsuát nevezték ki a Sharp Information Systems Europe elnökének, hogy felügyelje az információs rendszerekkel, valamint az üzleti felszerelésekkel és megoldásokkal kapcsolatos értékesítési és marketingtevékenységet. Az új struktúrának köszönhetően az egyértelműen meghatározott tevékenységi körrel rendelkező üzleti egységek számára gyorsabban hozzáférhetővé válnak az európai piacok, így gyorsabban el tudják látni azokat, és átláthatóbbá válik az ügymenet.
„Az európai piac különösen fontos a Sharp számára, ezért hoztunk létre külön részleget az információs rendszerekkel foglalkozó üzletág, az IS részére”, mondta Keiichi Katsua, a Sharp IS új elnöke.
Keiichi Katsua már huszonhat éve a Sharp csapatát erősíti, és mindjárt a kezdetektől fogva az információs rendszerek területén dolgozik. Katsua korábban számos vezető pozíciót töltött be a Sharpnál az értékesítés, a marketing, az üzleti tervezés és az adminisztráció területén is, legutóbb a Sharp Electronics kanadai fiókvállalatának elnöki tisztségét töltötte be.
„Keiichi Katsuta kinevezése újabb jele annak a törekvésnek, hogy a Sharp megerősítse pozícióit a multifunkciós berendezések piacán. Ez a magyar felhasználók számára is igen előnyös lesz, hiszen egyre inkább testre szabott, könnyen kezelhető, költséghatékonyan működtethető irodai berendezéseket szerezhetnek be a Sharp magyarországi viszonteladóitól” – kommentálta a bejelentést Fábián István, a Sharp magyarországi fióktelepének vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.