Kiút a körbetartozás csapdájából - Követeléskezelés, kockázatkezelés
Előzetes program – előadók és fő témakörök :
Csatlós Csilla ügyvezető (DirektInfo Kft.): Most rajtunk a sor! – likviditás megőrzése megelőző eszközökkel (vevőinformáció, hitellimit). A pénz marketingje a Számlamenedzsment – a legsikeresebb behajtási módszer elsajátítása.
Dr. Kerepessy Krisztián bírósági titkár (Pesti Központi Kerületi Bíróság): Jogi praktikák a követeléskezelésben – biztosítékok követelésünk megtérülése érdekében.
Csizmadia Csaba igazgató (E-Post Kft.): A kifogástalan számla. Az elektronikus számlázás feltételei és az e-számlázás előnyei.
Demcsák Mária főszerkesztő (Piac és Profit Kiadó Kft.): A kommunikálni tudás előnyei, hiányának hátrányai a kkv-k életében.
A rendezvény részvételi díjas.
Időpont: 2009. február 18. (szerda) 10.00 órától
Helyszín: Best Western Hotel Hungaria
(Budapest, VII. kerület, Rákóczi út 90.)
További információ és regisztráció: http://www.piacesprofit.hu/?r=22781
Kapcsolódó cikkek
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
- A magyar hekker átsétál a falon
- Nemzetközi szaktekintélyek a 7. Simonyi Konferencián
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
- Konferencia mobilokról a Szépművészetiben
- Május 18: IDC roadshow Budapesten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.