Mobilinternet-megosztás USB-n keresztül
Sokan tapasztalhatják, hogy a megszokott Wi-Fi hozzáférés elmaradásával gépük félkarú óriássá változik, míg esetleg kollégájuk 3G-s hozzáférése még vígan működik. Adott lehet tehát két noteszgép és egy internet. Ezen a gondon segít a Brando pofonegyszerű megoldása, melynek megvalósítására mégis ennyit kellett várni.
Az internetkapcsolattal rendelkező gépről a hozzáférést az USB porton keresztül oszthatjuk meg, majd egy kis átalakító egység után a kábel a másik gép internetes hálózati csatlakozójához fut tovább, és már kész is a megosztás. Az újdonságnak még két igen fontos előnye van az átlagos felhasználó számára. Az egyik, hogy a várható szoftvertelepítésre nincs szükség, a Brando szerint termékük tökéletesen plug-and-play, a másik pedig az átalakítós kábel ára, nem kell tízezreket kifizetnünk, hiszen csak 29 dollárba, vagyis kevesebb, mint ötezer forintba kerül a hivatalosan Internet Connection Sharing Dongle néven emlegetett újdonság.
Kapcsolódó cikkek
- Vestberg: 3,5 milliárd mobilszélessávú felhasználó 2015-re
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Felére csökkentik a 4. generációs mobilhálózatok energiaigényét
- Kínában már 18 millió felett van a 3G-t használók száma
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- 2012 előtt nem fog elterjedni az USB 3.0
- Januárban is bővült a vezetékes szélessávú piac
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- Új mobilinternet-csomagokat kínál a Pannon
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.