NHH: 15 ezerrel nőtt a mobilinternet-előfizetések száma márciusban

A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint a mobilinternet-előfizetések száma 2008 végéhez képest közel 50 ezerrel nőtt.
Márciusban a felhasználók a decemberi 651 ezer gigabyte és a februári 769 ezer gigabyte után immár több mint 840 gigabyte adatot forgalmaztak, miközben az egy előfizetőre jutó átlagos forgalom a decemberi 1,54 gigabyte és a februári 1,77 gigabyte után márciusban 1,83 gigabyte volt - olvasható a közleményben.
A forgalmazásban részt vevő előfizetések alapján a T-Mobile piaci részesedése március végére a februári 52,58 százalékról 50,73 százalékra, a Pannoné 24,50 százalékról 23,90 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 22,92 százalékról 25,37 százalékra emelkedett.
Az adatforgalom alapján a T-Mobile piaci részesedése a februári 42,83 százalékról 42,07 százalékra csökkent, a Vodafone-é 35,14 százalékról 36,18 százalékra nőtt, a Pannoné pedig 22,03 százalékról 21,75 százalékra csökkent.
Január óta mindhárom szolgáltatónál javult a 3G beltéri lefedettsége, és márciusban már megjelent egy közel 47 százalékos beltéri lefedettségű, garantáltan szélessávú le- és feltöltést lehetővé tevő csomag is - olvasható az NHH márciusi gyorsjelentésében.
Kapcsolódó cikkek
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Januárban is bővült a vezetékes szélessávú piac
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- Novemberben tovább nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Csak 2010 végére stabilizálódik a mobiltávközlés
- KSH: a mobil-előfizetések csökkentek, az internetpiac bővült
- Negyven milliárd euró szélessávú internethálózat kiépítésére
- Tovább bővült a vezetékes szélessávú piac októberben
- Nőtt a mobilinternezők száma októberben
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.
Minőségi mobilra vágyik a magyar, kedvezményes áron
A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó érték-arányú telefonokat részesíti előnyben, és kifejezetten keresik az akciókat. Most induló promóciójában a szolgáltató 0 forintért hazavihető HONOR X7a készülékkel támogatja, hogy a megbízható hálózat élményét ügyfelei megoszthassák egymással.
Az MVM NET és a CETIN közösen tesztelte az 5G-t
Az MVM NET Zrt. és a CETIN Hungary Zrt. városi környezetben és agrárgazdaságban tesztelte, hogyan lehet gazdaságosan 5G hálózatot kiépíteni és működtetni olyan helyszíneken, ahol ezt az 5G alapú alkalmazások elterjedése, illetve az adatforgalom növekedése szükségessé teszi. A független, integrált infrastruktúra-szolgáltatók a teszt tapasztalatai alapján megállapították: fenntarthatósági és gazdaságossági szempontok miatt sok esetben a hálózatot célszerű egyetlen szolgáltatónak kiépíteni és üzemeltetni, majd azon több operátor számára szolgáltatást nyújtani.
Minden, amit érdemes tudni a HONOR Magic5 széria kijelzőtechnológiájáról
A fejlett kijelzőtechnológiák terén végzett, átfogó kutatás és fejlesztés (K+F) figyelemre méltó eredménye a HONOR Magic5 sorozat, amely a Magic5 Lite és a Magic5 Pro készülékeket foglalja magába. Az innováció és a csúcstechnológia iránti rendíthetetlen elkötelezettségével a HONOR a Magic5 sorozatával ismét új mércét állított fel a mobiltelefonok kijelzőjének iparágában.
Nézz élőben Forma-1-et a Direct Now app-ban!
Sportosan indul a tavasz a Direct One-nál: igazi újdonsággal lepi meg előfizetőit a streaming- és tartalomszolgáltató. A március elején indult sporthub mindent összegyűjt egy helyre, amire egy sportrajongónak szüksége van. Így nemcsak a közelgő mérkőzések és futamok időpontjáról értesülhetünk, és a csapatok és játékosok fontos háttérinformációihoz férhetünk hozzá, de az NB1-es és Premier League meccsek, valamint a Forma-1-es futamok élő közvetítéseit is nézhetjük – mindezt egyetlen gombnyomással.