A Facebooktól érkezett vezetővel újul meg a MySpace

MTI Sajtóadatbank, 2009. május 29. 09:16

Újításokra van szükség a MySpace közösségi portál háza táján, hogy az oldal versenyben tudjon maradni a Facebookkal - erre a következtetésre jutottak a MySpace új vezetői, akik közül az egyik éppen a nagy riválistól érkezett a közelmúltban.

Owen Van Natta, a Facebooktól érkezett új operatív igazgató rengeteg lehetőség kiépítésére lát esélyt. A szakember a The Wall Street Journal által rendezett szakkonferencián fejtette ki véleményét, mint mondta azért vállalta el a tisztséget, mert sokkal több feladatot kell elvégezni az innováció területén.

 A MySpace-oldalt gyakran érik bírálatok, amiért technológiailag elmarad riválisától. A portál felhasználóinak száma is megrekedt a 130 milliós határnál, míg a Facebook már 200 millió tagot számlál. "Természetesen mostanság nem mi számítunk a sajtó kedvencének. Azt hiszem, ez elég világos" - mondta Van Natta.

 A kaliforniai székhelyű MySpace abban különbözik a Facebooktól, hogy lehetővé teszi felhasználói számára a "szuperkreativitást", vagyis hogy saját maguk tervezzék meg profiljukat.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58